Peugeot 508 on tootnud juba kolm üllatust. Genfi autonäitusel toimunud esmaesitlusel võlus Peugeot’ uue sedaankupee disain nii mõndagi autoajakirjaniku: “Oh my, it looks … pretty!”

Kui esimene raputus oli möödunud, riputati elegantsele lõvile külge hinnalipik, mis taaskord üllatas ja näitas, et konkurentidele ei jäeta hingamisruumi: “Passat, paki asjad!”

Kolmanda üllatuse tõid serpentiinina üle mägede vingerdavad mägiteed – eales ei oleks arvanud, et sellist sügavat mootorihäält toodab ning suurt autot veab nii hoogsalt üksnes 1.6 liitrise töömahuga mootor.

Peugeot ei jäta ruumi arutada, mis suunitlusega uus 508 on. See on loodud selgelt sportlikuks. Seda rõhutavad nii Peugeot tiimiliikmed, auto disain kui ka selle sõiduomadused. Eelmise põlvkonna 508 diivanlusega ei ole siin seost.

Uus Peugeot 508 proovib tõepoolest astuda kannale sama sõidukiklassi preemiumpoole esindajatele ning muidugi põhikonkurendile, VW Passatile. Välismõõtmeid, teljevahet ja kogupikkust kõrvutades on need kaks – 508 ja Passat nagu ühest lastekodust. Võrreldes Passatiga on Peugeot 508 5 cm madalam. “Sportlik”, palun väga.

Loe lähemalt Acceleristast.