Mingisugust salajast infot seejuures ei kogutaks, sõidumasin annaks lihtsalt JLR-i platvormil pidevalt teavet teeaukude, ilma ja ummikute kohta, mida teised platvormi kasutavad masinad oma kasuks rakendada saaks. Juht saaks sõitmise ja info jagamise eest aga krüptoraha, mille eest oleks võimalik tulevikus teenuste ja toodete eest tasuda.

Teenitav krüptovaluuta kogutaks Smart Wallet tehnoloogial põhinevasse rahakotti, mida oletuste kohaselt kasutab 2025. aastaks kokku umbes 75 miljardit veebi ühendatud nutikat automaatsüsteemi. Smart Walleti tehnoloogiat arendava IOTA esindaja Holger Kötheri sõnul muutub targa krüptorahakotiga näiteks teemaksude, parkimise ning ka elektriautode laadimise eest maksmine palju lihtsamaks. Samas pakutakse juhtidele võimalust ka teenitud raha eest tooteid lunastada.

Ettevõtte sõnul on tegemist osaga nende nn nullpunktistrateegiast, mille kohaselt oleks tulevikuautode puhul võtmesõnadeks nullemissioon, null-ummikud ja null õnnetust. JLR hinnangul on targad, infot jagavad autod sellel teekonnal oluliseks vahendiks ning raha teenimise võimalus kenaks boonuseks, mis juhte motiveerima peaks.

Tehnoloogiat testitakse hetkel Iirimaal, JLR-i testimisasutuses, kus vastava tehnoloogiaga on varustatud Jaguar F-Pace ja Range Rover Velar. Millal süsteem tavatarbijateni võiks jõuda, autotootja ei ole täpsustanud.