Tänavu peaks saama hakata AeroMobili juba ette tellima. AeroMobili koduleht, mis samuti värskenduskuuri on saanud, edastab muude andmete seas, et maapinnal sõidab AeroMobil kaht elektrimootorit kasutades. Õhus aga kasutab sõiduk kaheliitrist nelja silindriga bensiinimootorit, mis asub sõitjatekabiini taga. Sama mootor töötab maa peal sõites elektrimootorite generaatorina, nii et tegu on hübriidisõidukiga lausa kahes mõttes - nii kütuse kui liikumiskeskkonna poolest.

Ettetellimise puhul saab ilmselt paljudele takistuskiviks olema see, et kaheistmelise masina hind on krõbe nagu söestumispiiril piparkook, jäädes 1,2 ja 1,5 miljoni euro vahele. Ja lendamiseks on vaja piloodipabereid, lihtsalt B-kategooria lubadega maanteelt õhku tõusta ei tohi. Vähe sellest, maanteelt õhkutõusmine pole tegelikult ka piloodile legaalne (vähemalt mitte kõikjal). Niisiis on tegu futumasinaga, mis lähtub kunagi tulevikus võib-olla kehtima hakkavatest regulatsioonidest.

Sisevaade.
"Ma arvan, et see saab olema väga kitsas nišiprojekt," sõnas masina kohta phys.orgi vahendusel Warwicki ülikooli elektriinseeria professor Philip Mawby.

Lendavate autode arendamisega on ametis teisigi ettevõtteid ja ehkki idee maapinnal pusklevatest liiklusummikutest linnuna üle lennata on mõnus, on vastamata küsimusi lendautode osas hetkel vastustest enam. Olulisim neist on vast see, kuidas õhuliiklust kontrollida, kui sajad kiirelt manööverdavad väikesed masinad õhus vihisema hakkavad.

Štefan Kleini disainitud AeroMobili esimene versioon sõitis ja lendas juba aastal 2013. AeroMobil 3.0 toodi rahva ette juba oktoobris 2014 ja 2015. aasta mais õnnestus prototüübil ka alla kukkuda, ehkki juht (või piloot) õnneks suurt viga ei saanud.