Võhikule võib Trekka tunduda sarnane legendaarse Land Rover Defenderiga. Võhik võib rahuneda, sest 50 aastat tagasi nägi suur osa maastikuautodest välja nagu Defekas, Toyota Land Cruiser või Jeep Willys (tõenäoliselt üks neist kolmest oligi kõikide kandilise näoga maastikuautode isa). Defenderiga võrreldes olid Trekka sõiduomadused pisut tagasihoidlikumad, tegu oli eelkõige põllumeestele mõeldud liiklusvahendiga.

Trekkat toodeti küll Uus-Meremaal, aga põhines see auto täielikult Tšehhiast imporditud veermikul, jõuülekannetel ja mootoril. Trekka saamislukku on oma panuse andnud mitmed tolleaegsed Tšehhoslovakkia ettevõtted ning ehitati see masin põllumeeste tarbeks. Maasturi kujustasid tšehhid Josef Velebný ja George Taylor. Tšehhid ise oma töö vilju nautida ei saanud, sest toodang saadeti Uus-Meremaale.

Motor Industries Internationali vahendusel jõudsid Uus-Meremaale Škoda Mladá Boleslavi tehases ehitatud ja uuesti lahtivõetud detailid. Nullini lammutamine oli vajalik maksude vältimiseks. Trekka tootmine Uus-Meremaal pidi andma hoogu (ja andiski) kohalikule autotööstusele. Tänu Trekkale pääses Uus-Meremaa autosid eksportivate riikide klubisse.

Trekkad laoti Otahuhu linnakese tehases uuesti kokku, ja viimistleti vastavalt kliendi soovile. Esimene Uus-Meremaal toodetud maastikumasin veeres tehaseväravast välja 2. detsembril, 1966. aastal. Aastatel 1966-1973 ehitati Uus-Meremaal 2500 Trekka – maasturit, Škoda andmetel toodeti neid ligi 3000.

Škoda jaoks oli tegu projektiga, mis aitas tšehhide autotööstusel piiri taga jala tugevamalt maha panna. Uus-Meremaa ei olnud tšehhidele tundmatu, Laurin & Klementi autosid eksporditi sinna juba sadakond aastat tagasi. Kohalikega koostöös toodetud Trekka oli aga üks vähestest õndsal sotsialsmiajal õitsenud arendusprojektidest, seda hämmastavam, et neid maastureid turustati rahvusvaheliselt rohkem kui sajal turul.