Selleks on loodud lahendus, mis võimaldab kulleritel üle krüpteeritud ühenduse autoomanike pagasiruumi avada. Seejuures määrab klient nutirakenduse abil, kui pikaks ajaks kuller pagasiruumi avada võib. Õigus pagasiruumi avada on ühekordne ning kui kuller seda juba kord teinud on ning pagasiruumi pärast seda sulgenud, ei saa ta pagasiruumi uuesti avada.

Lisaks sellele, et klient peab pakiveo teenuse pakkujale läbi mobiilirakenduse autole ühekordse ligipääsu andma, peab kuller paki ära toomiseks teadma auto asukohta ning selle numbrimärki. Kui tellimus on kohale toimetatud, saab klient selle kohta oma telefoni vastava märguande.

"Pilootprojekt näitab meile, kuidas tehnoloogia tulevikus elu lihtsamaks ja mugavamaks muudab," ütles projekti arendava Škoda Auto Digilabi juht Jarmila Plachá. Škoda esindajate sõnul tegeletakse hetkel teenuse testimise ja optimeerimisega ning katsetamiseks on välja valitud väga väike hulk kliente. Seda, millal ja kas teenus tavatarbijateni jõuab, ei täpsustatud.