Võitja edestas teiseks tulnud Martin Vaga vaid ühe sekundiga! Auhinnaks sai parim juht kuni järgmise aasta konkursini enda kasutusse täisvarustuses sõiduauto Opel Corsa.

Kevadel Auto Bild Eesti kahes järjestikuses numbris ilmunud teooriaküsimustele vastas kokku 4461 inimest, kellest 82 parimat pääsesid edasi teise vooru, kus tuli näidata oma oskusi vigursõidus.

29. septembril Tartu Motoshow raames toimunud finaalvõistlusele jõudsid kahe esimese vooru 11 parimat. Finaalvõistlusel tuli osalejatel läbida vigursõidurada, vastata liiklusteooria küsimustele ning testida reageerimiskiirust. Selgitamaks tõeliselt osavaimat roolikeerajat tuli võistlejatel üllatusvoorus läbida rada lihtsustatud kujul Eestis kokku pandud Lotus 7 tüüpi sportautoga ESTfield.

Võistlust korraldavate autoajakirja Auto Bild Eesti ning MTÜ Viva Liiklus eesmärk on propageerida sõiduki valdamist manöövritel, kui liikluskultuuri üht osa, mis siiani tahaplaanile jäänud, samuti tuletada liiklusteste avaldades meelde autokoolis õpitud põhitõdesid.