Saab-Lancia 600 on siiski 1980ndatest pärit ühismudel Itaalia legendiga, ent kuna see on Lancia Deltast selgelt aeglasem, koledam ja sellele on raske üldse mingit eksisteerimise põhjust leida, ei krooninud 600 ka edu. Saabile tõmbas see pigem vett peale kui kaunistas Lancia voorustega. Selle 1,5-liitrine reasneljane mootor arendas vaid 85 hj, mis on nelikveolise Lancia Delta HF Intergrale 16V kõrval tõeline naljanumber. 600 oli esimene uutest Saabidest, mida eristas Lanciatest vaid embleem.

1997-2009 on päris pikk periood ühe kaasaegse mudeli tootmiseks, ent senine 9-5 püsis just nii pikalt liinil. Nüüdseks on vahepeal mudeliuuendusena serveeritud läikivate kroomprillidega versioonide koostamise vahendid müüdud hiinlastele. 1990ndate lõpul oli 9-5 eeskujulik produkt, mis jättis mitmed konkurendid selja taha, ent parimas 21. sajandi kiire arengu vaimus oli Saab peagi sunnitud puuduliku arenduse tõttu ise viimaste tolmu oma saabastelt pühkima.

Saab 900 teine põlvkond oli klassikalise 900 hale vari. Stiilse joonega legendi järel mõjus see auto mühakliku balloonina, millele andsid iseloomu vaid veljed. 1994.-1998. a. valmistatud autod olid ju tegelikult plastikuga rootsipärasteks maskeeritud Opelid nagu paraku ka kõik järgnevad ebaõnnestumised.

Sellega, et Saab 9-7x on üks General Motorsi initsieeritud häbiplekke, on vast nõus ka kõige margitruum Saabi entusiast. Chevrolet Trailblazer, mis selle auto sees elab, paistab ka vaatamata disainerite pingutustele igast detailist välja. 6-liitrine V8 ja 390 hj ei kõla samuti Saabiga just kõige peenemalt kokku, ent väidetavalt oli 9-7x vajalik USA turul läbi löömiseks.

Üks kummalisemaid kokteile on vaid 2005.-2006. a. USA turule toodetud 9-2x, mis on tegelikult Saabi koonuga Subaru Impreza WRX ja ei midagi enamat. Iroonilisel kombel oli see ühtlasi ka kõige parema dünaamikaga Saabe. Mudeli lühikese eluea taga oli GM'i otsus müüa oma osalus Subarus Toyotale.

Viieukselises vormis mõjus 2002. aastast peale tootmises olnud 9-3 äärmiselt seksikalt, ent sedaanina juba hoopis kohmakamalt. Kabriolett oli aga pehme nagu juust ning ei teeninud seega paraku kunagi positiivseid punkte. 9-3 pidi olema menuk, ent vaatamata oma headele mootoritele ja nelikveolise stabiilsusele selleks ei saanud. Eks ta oli kallis ning võttis ka kõvasti kütust.

Viimase kirstunaelane tuuakse välja ideeauto 9-4x - nelikveoline crossover, mis polnud ei keegi muu kui Cadillac CRX. Ega see paha välja näinudki, ent lihtsalt kõigile oma nelikveolistele linnamaasturitele Saabi põhjamaise vatijope selga sikutamise strateegiaga poleks GM küll tõesti enam mitte kuhugi jõudnud.