Scania esitles standardeid muutes R ja S seeria veoautosid


Tehnoloogiline revolutsioon pole üksnes sõiduautotootjate pärusmaa. Seninägematut innovatsiooni kohtab üha rohkem seal, kus hiiglaslikud rattad mõõdavad mitmekaupa teed, veetakse tuhandeid tonne kaupa ning mahukad V8 mootorid on ikka veel au sees. Scania tutvustas äsja oma tuttuut veoautode põlvkonda, mis on senisest keskkonnasäästlikum ja kasutajasõbralikum.

Vahendab Accelerista

“Trolleveokite” tulekuni läheb veel veidi aega, aga uuendusi jagub uutel S ja R põlvkonna veoautodel kuhjaga. Näiteks sai S – mis nüüdsest on Scania kõige suurem veoauto – täiesti sileda kabiinipõranda, veokites on nüüdsest külgturvapadjad ning aerodünaamika parandamiseks on detaile peensusteni lihvitud. Lähemalt vaadates tundub, et autofännidele on jõudnud aeg ühetaolistest ja aina ökonoomsemateks muutuvatelt sõiduautodelt veokatele üle kolida…

Sel nädalal Pariisis, Grand Palais’is 70 riigist kokku tulnud 1200 külalisega suuresitlust sai moodsal kombel jälgida ka üle interneti otseülekandena. Volkswageni gruppi kuuluv Scania suutis efektiivse turunduse abil nakatada veoautohullusesse needki, kes asjast suurt midagi ei tea.

Seotud lood:

Ajakirjanikud on esitlust võrrelnud Elon Muski korraldatud suurejoonelise Model 3 sõuga, aga erinevalt Tesla uuest sõiduautost ei pea Scania R ja S põlvkonda mitu aastat ootama – autod on valmis teedele vurama juba nüüd, mitte helges tulevikus.

Ettevõtte 125-aastase ajaloo jooksul on Pariisis toimunud esitlus seni suurim. Scania kutsus kohale nii oma lojaalsed pikaajalised kliendid, parimad juhid kui ka suurimad fännid. Ja tegi seda, mida Tesla – kõik räägivad! Ja üsna pea ka sõidavad. Musk ei mõistaks paremini!

VEOKITE STANDARDID MUUTUVAD AJAS… NÜÜD

Scania kahe uue veokiseeria esitlus on maailma mastaabis oluline, sest muudab uueks normaalsuseks mitmed seni kõhklusjärgus olnud tehnilised lahendused. Näiteks lisavarustuse nimekirjas olevad külgturvapadjad, mis paigutatakse veoki ukse kohale ning millel on kaks ülesannet: pehmendada veoki ümbermineku puhul lööki ja takistada juhi ja kaassõitja kabiinist välja lendamist.

Loe edasi siit