Esindusele @escolano nime all tuntud klient lähenes autofirmadele sildiga #compraruncocheportwitter ehk meie keeles “osta Twitteris auto”. Raul Escolano viskas kinda automüüjatele üle Hispaania, esitades neile väljakutse toetada tema autoostu mõtet vaid sotsiaalvõrgustike abil suheldes.

Nissan avaldas härrale oma edasimüüja Antamotori kaudu innovaatilise lähenemisega muljet, edastades Periscope videoedastuse platvormi abil talle reaalajas konkreetse X-Traili vaated ja lisades sellele müügiesindaja tutvustavad kommentaarid.

Seejärel pistis Nissan konkureerivate mudelitega rinda Twitteris loodud küsitluses, kus hispaanlane palus jälgijatel valitud autodele hääli anda. Hääletuse tulemusena sai X-Trail koguni 43% häältest, mis aitas Nissanil lõplikult tehinguni jõuda.

Innovaatilisele ostule kohaselt toimetati X-Traili võtmed kulleriga otse hr. Escolanole koju ning online-ost sai teoks.

Sõiduki sai omanik kätte ettevõtte Hispaania peakontorist. Auto üleandmine oligi Nissani ja kliendi vahel esimene näost-näkku suhtlus kahe kuu jooksul.
Loe edasi siit