2001. aastast alates on Fiatil õnnestunud realiseerida juba üle miljoni Doblo. Tööka ja avara pesamunakaubiku jaoks on see esimene suurem muundumine ja nagu näha, on vesipäisest klaas- või plekkkarbist saanud üsna sümpaatne minibussike, mis valmis rammu katsuma ka selliste stiilsete konkurentidega nagu Skoda Roomster.

Fiat on nüüd ju ka Chrysleri omanik ning sellele kuulub omakorda uus bränd RAM, mis kuuldavasti väikekaubikut otsib. Seetõttu peabki Doblo nii tubli olema, et kõiksuguste rinnamärkide all ja igasuguste erinevate ootustega kultuurides läbi lüüa. Too ergas ja klaar pilk ning üle esirattakoopa künka alla hüppav ja siis dünaamiliselt tõusev küljejoon märgib Doblo tarmukust.

Pakiruumis on võimalik vedada 790 liitrit kaupa, salongis kuni seitset inimest ja 90 hj 1,3 Multijet diiselmootor paiskab vaid 129g CO2/km. Lisaks on valikus 105 ja 135 hj diislid ning 95 hj bensiiniagregaat. Hiljem lisandub ka nii bensiini kui metaani tarvitav jõuallikas nimega Natural Power. Start-stopp süsteem on standardvarustuses.