Ei saanud Saabi kosilaseks Koenigsegg, Spyker ega ükski Hiina firma. Beijing Automotive Industry Holdings Co. Ltd sai küll seniste mudelite 9-3 ja 9-5 tootmisliinid ja -õiguse, ent uus ja magus 9-5 jääb nüüd paraku Trollhättani tehasest tulemata. Ja mis saab 3400 üle maailma, ent anamasti väikelinnas endas tegutsevast töötajast?

Varuosi pakutakse senistele Saabidele endiselt edasi ja samuti kehtivad müüdud autode garantiid, teatab järjekordselt ühe kena automargi näppude vahelt läbi voolata lasknud ja lõpuks hävitanud General Motors pressiteates.

GMil on nüüd alles vaid neli brändi: Buick, Cadillac, Chevrolet ja GMC. Lisaks muidugi ka Opel/Vauxhall. Suletud on Pontiac ja Saturn ning nüüd ka paraku Saab, mis näis enne ameeriklaste omandusse minekut väga selge ja tugeva identiteediga automark.

Täpselt 20 aastat tagasi soetas General Motors 50 % Saab Automobile AB'st. Ülejäänud osteti 2000. a. Saab alustas lennukifirmana tegutsemist 1937, autosid hakati tootma 10 aastat hiljem.