Kolm tema käe all valminud projekti on käinud läbi kõik Skandinaavia autoajakirjade esikaaned.

Esimeseks projektiks oli 2002 aasta „Zelini” T-Sport, mille kerevärviks valiti spetsiaalne lillakas-sinine toon, teatab autoshow.ee.

Auto võib väga kergest ära tunda esistangest välja ulatuvate „sarvede” järgi. Stange ise on maast kõigest 4 cm kõrgusel. Selleks, et rattakoopad mahutaksid üüratu suuri 18-tolliseid velgi, tuli auto kere ehitada laiemaks.

Äratundmatuseni on muudetud ka Toyota salongi. Rooliratas ja käiguvahetushoob assotsieeruvad ulmefilmiga „võõras”, põrandat katavad aga terasplaadid.

Teisele autole andis Lukas nimeks Mr Z. „Härra Z” baasmudeliks oli 350Z Zuperior. Tänu laialdasele süsinikkiu kasutamisele õnnestus auto kaalu vähendada miinimumini. Esiuksed tuli 7-tolliste kõlarite integreerimise käigus põhjalikult ümber ehitada.

Näidikute paneel pole tavapärasel kombel integreeritud armatuurlauda, vaid hoopis spetsiaalsesse, juhi selja tagant välja ulatuvasse konstruktsiooni. Selleks, et auto nimi kõigile silma jääks, märkis Lukas paljudele detailidele Z tähe.

Kolmanda auto lõi KOOZ oma väljavalitu jaoks ning nimeks sai see sõiduk Miss Z. Tütarlaps sai lubade omandamise puhul kingiks imekauni Toyota MR2 mudeli.

Kaalu vähendamiseks on paljud detailid vahetatud välja süsinikkiust detailide vastu. Interjööris on kasutatud samu värve kui eksterjööris, mis muudab üldilme harmooniliseks ja peenelt viimistletuks.