Põhiliselt sõidame ju autoga üksi, maksimaalselt kaksi. Rinspeed iChange on enamiku ajast sportautoliku siluetiga sõiduk, kus ruumi vaid juhile. Nii ei pea esiteks tundma süümepiinu mõttetult suure autoruumi pideva kaasavedamise pärast. Teiseks on liikur ühekohalisena voolujoonelisem.

Nupuvajutusega muutub iChange aga kolmekohaliseks autoks: masina klaasist kuppel tõuseb kõrgemale, et reisijaile ruumi tekitada. Istmeskeem on küll selline, et kahekesi on iChange’iga veidi kummaline reisida. Kui mõlemad muidugi kogu aega tagaistmel ei veeda. Kolmekesi sõites on üks isik roolis, kaaslased aga diagonaalis tema õlgade taga, justkui kujuteldavad nõuandjad kuradike ja inglike.

Kabiini tagaosa kerkimine toimub üsna tagasihoidlikus ulatuses ja pole piltidelt ehk kohe märgatavgi, küll aga videoklipis. Ometi on tegu maailma esimese autoga, mis muudab vormi vastavalt sellele, mitu inimest seal sees olla tahab.

Tegu on veel küll ideeauto staatuses oleva sõidukiga, ent Rinspeedi teades võib neilt isegi iChange’i reaalset ehitamist oodata. Ideeautona on see meeldivalt ulmeline ja näeb keskmistest kontseptidest palju ebareaalsem välja.

Rinspeedil aitas iChange’i välja töötada inseneriettevõte Esoro. Auto kaalub vaid 1050 kg ning sel on 204 hj elektrimootor. Tilgakujuline sõiduk muutub seega päris sportlikuks, liikudes kuni 220 km/h ning kiirendades sajani veidi enama kui nelja sekundiga.