Rinspeedi boss ütles kohe otse välja: „Mina pole eriline rohetuuningu fänn, ent inimesed muutuvad aina keskkonnateadlikumaks ning see turunišš tuleb meil lihtsalt täita.“ Tavapäraselt päris metsikute projektide kõrval mõjub Fiat 500 Abarthist moodustatud Rinspeed E2 päris tagasihoidliku, ent mitte siiski arglikuna.

Hiljuti esitletud Rinspeed iChange muutis vastavalt soovitavale reisijate arvule kuju, oli kord ruumikam, kord jälle kompaktsem sportauto. Rinspeedile on päris omane muuta enda ideeautode iseloom mitmetahuliseks. Meenutagem kasvõi sQubat, mis sõidab nii maal, veel kui vees.

Ka Fiat 500 Abarthile on šveitslased andnud kaks iseloomu. Linnaliikluses ummikuis istudes toodab selle mootor vaid 60 hj. Maantee nupule litsudes vallanduvad aga kõik 160 hobust, mis Abarthil on õnnestunud väikesest Fiatikesest välja võluda. Idee on sõbralik ja ammu oodatud ning Rinspeed on valinud selle demonstreerimiseks ka võluva ja populaarse auto.

Nii kulub linnas 6, maanteel aga väidetavalt 7 liitrit bensiini saja kilomeetri läbimiseks. Tõepoolest – milleks loobuda võimsast taskuraketist, kui selle saab roomava tänavaliikluse tarvis lihtsalt maha taltsutada. Ka näiteks BMW M5 arendab ju tavaliselt „vaid“ 400 hj. Ülejäänud sada tuleb soovi korral alati sisse lülitada.