Esmaselt hakatakse Gordini nime all pakkuma autot Renault Twingo baasil. Mõni aeg tagasi levis ka kumu, et Renault plaanitseb tuua turule terve rea uusi Alpine sportlikke mudeleid, ent see mõte jäi ajale jalgu. Aastakümneid talveunes viibinud Gordiniga olevat Renault’l nüüd aga siiski tõsi taga.

Uus kamp kuumi kolmeukselisi paigutuvad senistest RS ehk Renaultsport mudelitest kõrgemale, pigistades väikeautodest välja veelgi suurema sportautopotentsiaali. Twingo järel saab Gordini-käsitluse ka Clio ja Mégane Coupe.

Gordini-modifikatsioonis Renault’d tulevad traditsiooniliselt sinised ning neile on tõmmatud kaks valget triipu. Eesmärgiks on kindlasti astuda sõbralikku võistlusse Fiati Abarth-mudelitega.

Gordini võttis osa ka F1 võistlustest ja seda 1950 ning 1956. a. Peale seda tegeles firma Renault’ mootorite võimsamaks vuntsimisega kuni Renault selle lõpuks üles ostis. 1962-1969. a. osaleti Renault-Gordini nime all usinalt Le Mansi 24 tunni sõitudel.