2013. aastal esitletud T-seeriat pakutakse kahe kabiini ja kahe jõuallikaga, mis on mõlemad saadaval kolmes võimsuses.
Madala kabiiniga odavaima T-seeria hind algab 70 000 euro juurest.

Veokite maailmas vahetuvad mudelipõlvkonnad sõiduautodest aeglasemalt ja sestap on neli aastat tagasi esitletud Renault T-seeria veokid justkui nõelasilmast tulnud -- nende eelkäija Magnum püsis koosteliinil enam kui 20 aastat. See 1990. aastal ideeautona avalikkuse ette toodud veok omas esimesena sileda põhjaga kabiini ja jäi lisaks sellele meelde ka erandliku välimuse ja mõne ookeanitaguse jõuallikaga. Ja kui te juhtusite nägema kipsis jalaga veokijuhti, võis mürki võtta, et tegu on õnnetuga, kes kolleegil külas käies paar õlut üle võttis ning väljudes unustas, et erinevalt teistest veokitest ei asu Magnumi trepp mitte esiratta ees, vaid hoopis selle taga.

Enne T-seeriani jõudmist olgu öeldud veel see, et samanimeliste sõiduautodega pole neil veokitel midagi ühist peale sarnase kuju ja kõlaga kaubamärgi. Veoautosid tootev Renault Trucks kuulub saba ja sarvedega Volvo grupile, mis tegeleb veokite, busside ja rasketehnika tootmisega ega oma samanimeliste sõiduautodega mitte mingisugust seost. Meie oludes on selline sugulussuhe Renault’ veokite täiendav trump, sest siinkandis peetakse Scaniat ja Volvot preemiumveokiteks, mis napsavad kahe peale enamiku turust, jättes ülejäänutele – DAFile, Ivecole, MANile, Mercedes-Benzile ja Renault’le – vaevalt 30%.

Loe pikka ülevaadet WhatCari lehelt.