“Kui auto ise on hea, ei saa nimi takistuseks,” on Renault’ müüja, AS ABC Motorsi turundusjuht Indrek Poolak veendunud. Tema kinnitusel annab auto edule garantii kas või juba see, et eestlased armastavad linnamaastureid, lisaks on tehnilises plaanis tegemist sisuliselt Nissan X-Trailiga.

Suure tõenäosusega on ka Koleose hind X-Traili omast soodsam. Koleos on sündinud mitme firma koostöös: disaini lõi Renault, inseneritöö eest on vastutav Nissan ja tootmine on Renault ja Samsungi Lõuna-Korea koostöötehase õlul.

Autot hakatakse pakkuma uue kaheliitrise turbodiisliga (millest on kaks erinevat versiooni) või 2,5-liitrise neljasilindrilise bensiinimootoriga. Arvestades Renault diiselmootorite säästlikkust ja võimekust, võib oletada, et peamiseks müügiartikliks saab just diiselmootoriga versioon.

Renault uut linnamaasturit ei pea eestlased enam kaua ootama, esimesed autod peaksid kohale jõudma juba sel suvel.