Renault’ disainijuht Laurens van den Acker on varem teatanud firma soovist tähistada 1971. ja 1973. aastal Monte Carlo ralli kolmikvõidu võtnud Alpine A110 viiekümnendat sünnipäeva uue kontsepti esitlemisega, vahendab WHATCAR?

Internetti jõudnud – väidetavalt lekkinud – üsna udune pilt näitab kavandatava sõiduki suurt sarnasust ideeautoga DeZir, mistõttu pole isegi võimatu, et „foto“ on tekitatud mõne pilditöötlusprogrammi abiga.

Tunduvalt kindlam on Renault’ plaan kasutada võidusõiduauto Mégane Trophy kandmikku ning V6-keskmootorit, mis arendaks 400 hobujõudu ja 420 Nm. Firma turundusjuht Stephen Norman teatas Genfi autonäitusel, et Renault teeb kõik endast oleneva Alpine-i seeriatootmise käivitamiseks. Kui tasuvusarvutused annavad positiivse tulemuse, võib uus sõiduk tootmisküpseks saada 30 kuuga. Suurema osa konstrueerimistööst teeks Renault „kiirete autode osakond“ Renaultsport, kuid autot hakataks müüma Alpine-i märgi all.

Tõsiseks probleemiks on uuele autole sobiva niši leidmine. Norman märkis, et uus auto peab olema väga kerge ja võimas, kuid tänapäeval pole võimalik müüa „kummimattide ja aknaväntadega“ sõidukit. Niisiis hakkab uus Alpine – kui ta ikka tuleb – 620-kilose tühimassiga eelkäijast A110 paljuski erinema.