2003. aastast on New Delhi ühistransporti ümber sätitud odavamale ja säästlikumale komprimeeritud looduslikule gaasile (CNG). British Columbia ülikooli teadlased analüüsisid selle tagajärgi 5000 autorikša näitel – ning järeldasid, et lõppkokkuvõttes saanuks linn emissioone odavamalt kahandada, ehitades rikšade kahetaktilised mootorid lihtsalt ümber neljataktilisteks, vahendavad ERR Teadusuudised.

Ehk: CNGle ümberlülitumise kiuste tootsid rikšad peaaegu sama palju põlemise käigus tekkivaid nn peeneid osakesi nagu diiselmootoriga bussid. "Ja nende kliimamõju oli varasemast hullem," rääkis British Columbia ülikooli järeldoktor Conor Reynolds uudisteportaali Physorg vahendusel. "See näitab mootoritüübi olulisust sõidukite kohandamisel puhastele kütustele."