Volkswagen on võtnud Baltimaades eesmärgiks viie kõikjalsõitjaga – Touareg, Tiguan, Tiguan Allspace, T-Roc ja T-Cross veel sel aastal oma SUV-de müügimahtu kahekordistada.

Linnamaasturite segment on jätkuvalt kõige atraktiivsem ostjate seas ja selles suunas on ette võetud tõsised turuhõlvamisplaanid.

Touaregi müüki Baltikumis plaanitakse kolmekordistada, Tiguan peaks oma kolmandalt positsioonilt kerkima turuliidriks, pisemad mudelid ehk T-Roc ja värske pereliige T-Cross aga laiendama Volkswageni ostjaskonda nendega, kellele suuremad SUV-d jõu- ega soovikohased pole.

T-Cross asub konkurentsiheitlusse end juba kehtestada jõudnud vastastega: Renault Captur, Peugeot 2008, Nissan Juke, Opel Crossland X, Hyundai i20 Active ja kontsernikaaslane Seat Arona.

Tahab olla midagi enamat

Mudelirivi uustulnukat, trenditeadlikkuse ikoonautoks pürgivat pisikest maasturitaolist Volkswagen T-Crossi iseloomustavad tootja sõnutsi praktilisus, nutikus, turvalisus ja lahedus, mille võtab kokku tunnuslause „Ma olen midagi enamat“.

Et see potentsiaalsetele klientidele veelgi värvikamalt selgeks saaks, lõi Läti kunstnik Kristīne Luīze Avotiņa eriliselt efektse maalingu „Mõttelend“, mis hakkab kaunistama esimesi müügile jõudvaid T-Crosse. Kiiretele autoostjatele on silmapaistvus garanteeritud.

„Mind inspireeris Volkswageni uue T-Cross linnamaasturi tunnuslause, seega on mul ääretult hea meel olla osa sellest projektist ning rõhutada kunsti abil selle mudeli tõelist olemust,” selgitas kunstnik.

“Me samastame end igapäevaselt mingite kindlate rollidega, kuid tegelikult on igaüks meist midagi veel enamat, kui me arvata oskame. Seetõttu on oluline olla julge ning endale pidevalt väljakutseid esitada – nii oleme suutelised enamaks,“ lisas Avotina pressiesitlusel.

Rikkalik valik disainipakette võimaldab autoostjal oma stiilitunnetust ja eripära väljendada. Väikeauto võiks ju tõesti olla pisut rõõmsam kui tänavail valitsev monokroomne hallide varjundite vikerkaar.

T-Cross tuleb Hispaaniast

Sarnaselt sõsarmudelile Polole on T-Cross ehitatud Volkswageni MQB platvormile ning tootminegi toimub samas tehases Navarras Hispaanias.

Volkswagen plaanib sellesse tootmisüksusse veel tänavu investeerida ligemale 1 miljard eurot, valmistudes kompaktsete linnaliste kõikjalsõitjate segmendi jõudsaks kasvuks. Lähikümnendi jooksul prognoositakse selle kahekordistumist.