PROOVISÕIT: Uus Renault Mégane GT, palun laske mul minna; asfalti hammustama!

 (4)
PROOVISÕIT: Uus Renault Mégane GT, palun laske mul minna; asfalti hammustama!
accelerista.com

Minu poolest võiks seekordne proovisõidulugu jääda väga lühikeseks: ostke Mégane GT; valige suund ja auto ütleb kiiruse. Igal juhul soovitan neil, kel mõlgub mõttes uus väike-keskklassi auto, seada sammud Renault’ esindusse ja teha uue Mégane’iga üks proovisõit.

Vahendab Accelerista

  • Renault Mégane sobib 2-lapsega perele ja firmaautoks
  • GT varustuses ja nelikroolimisega võimekalt sportlik
  • Hind alates 14 390 eurost

Ma olen päris kindel, et Renault suudab teid üllatada. Accelerista tegi proovisõitu Mégane GT Energy 1.6 Tce EDC 150kw/205 hj 7-k automaat EDC-ga, mille letihind on 24 490€.

AJALUGU Renault Mégane’i on toodetud alates 1995. aastast ning praegu on käsil mudeli neljas põlvkond: luukpära on juba müügil, vahetult enne Genfi autonäitust avalikustati ka universaalkerega Mégane ning väike mahtuniversaal Scenic. Läbi aja on lisaks ülalnimetatutele Mégane’i toodetud ka sedaan- ja kabrioversioonis ning RSi ihaldaks oma käte vahel hoida igaüks, kes motospordist midagigi teab.

Seotud lood:

Neljanda põlvkonna Mégane põhineb 2013. aastal kasutusele võetud CMF-CD (Common Module Family) platvormil, mis on suure osa Nissani ja Renault uudismudelite aluseks. Esimene sel platvormil põhinev Renault oli Kadjar, aga CMF-CD platvormi kasutavad ka Nissan Rogue, X-Trail, Qashqai, Renault Espace jpt.

2016. aasta lõpuks peaks maailma teedel veerema 1,6 miljonit CMF-CD alusel sõidukit ning aastaks 2020 toodetakse 70% kõigist alliansi neljarattalistest ühisele “pereplatvormile”. Miks selline ühisplatvorm hea on? Kuni kolmandik tootmiskuludest hoitakse kokku ja 40% inseneritööst optimeeritakse tänu sellele, et laual on modulaarne põhi, millest saab teha… peaaegu kõike.

Renault kasutab moodulehitusel hulgaliselt tehnoloogiaid, mis on ühised kõikidel mudelitel: TFT-ekraaniga armatuur, R-Link2 7″ laiformaadis või 8,7″-tahvelarvuti-ekraan, Multi-Sense tehnoloogia, HUD jpm – seda kõike on rohkem, kui ühelt C-segmendi sõiduautokeselt esimese raksuga oodatagi oskaks.

Loe edasi siit