• Täiesti uus 3-liitrine biturbo
• Värskendatud välisilme, vingem varustus
• Kaasajastatud infoväli

Mitmekesine programm, kus ajakirjanike jaoks on eraldi sõidurajad ja suletud teelõigud ning instruktorite juhendamisel tehakse üpris piirpealseid harjutusi, annab autost peaaegu täieliku ülevaate.

Eesti-sisestel proovisõitudel pole tavaliikluses võimalust auto piire katsetada, kui just ei taha seadusega pahuksisse minna. Porsche Carrera aga on just selline auto, mille piire lihtsalt peab proovima, et autost edaspidi täit rõõmu tunda. Sestap soovitan, käige kindlasti Carreraga rajal - suvel Audrus, talvel jäärajal. Et sõidunauding meeles püsiks.

Mõni aeg tagasi kirjutas Argo põhjalikult värske 911 tehnilistest uuendustest, nii keskendungi oma loos rohkem sõidule ja vähem detailidele.

Kui see on askees, siis palun mulle üks!

Hispaania keeles on sõnal “carrera” kaks tähendust: “võidusõit” ja “karjäär”. Porsche mudelivalikus on Carrera see sportlik askeet, mis pakub rohkem elamuslikku sõitu ja vähem mugavust.

Uus Carrera on küll kõike muud kui tagasihoidlik sõiduk. Auto kere on kerge ja aerodünaamiline - õhutakistuse koefitsent 0,30 ja tühimass (DIN) 1440 kg. Kerge tühimass on saavutatud tänu uudsete kergplastikute ning ülitugevate aga kergete metallisulamitele - uus ja raskem turbomootor ei teinud kaalukaotuse läbiviimist inseneridele just üleliia lihtsaks.
Loe pikemalt WhatCar?-ist