• Saadaval esi-ja nelikveolisena. Viimane sobib imehästi seiklejaverega juhile
  • Ideaalne sõiduk moodsale, kuni kahe lapsega suburbiaperele
  • Hind alates 39 490 eurost
  • Laoautodele lühike tarneaeg

S60 Cross Country näeb välja rohkem küll nagu SAV (Sports Activity Coupé), mille esimeseks väljamõtlejaks võib pidada BMW-d ja esimeseks (paksuks) pääsukeseks X6 kupeemaasturit. Tõenäoliselt vaatavadki S60 CC poole need, kes tahaksid eristuda ja kellele auto veidi harjumatu väljanägemine on pigem boonus. Kui X4 on liiga BMW ja XV on liiga lihtrahvalik ning XC60 on liiga…klassikaline krossover, siis S60 CC on parasjagu soliidne ja parajalt mürakaru – mitu ühes nagu selle sektori autod mõeldud ongi.

AJALUGU

Volvo S60 luksuslikku keskklassi sedaani toodetakse alates selle aastatuhande algusest. Esimene generatsioon püsis turul kümmekond aastat, alles 2010 tõi Volvo välja uue põlvkonna, mis on ka S60 CC aluseks. S60 on teinud tegusid autospordis ning muuhulgas on seda toodetud ka pistikhübriidversioonis. Sellegipoolest on just 2015. aastal tootmisliinilt veerenud S60 CC selle mudelirivi üks lahedamaid isendeid.

accelerista.com

MINU LUGU

Proovisõiduautoks on muutuva veojaotusega nelikveoline, 2,4-liitrise R5 (D4) 140 kW ja 420 Nm turbodiiselmootori ja 6-käigulise automaatkastiga S60 Cross Country. Kuuldava ja eristuva hääle pärast saab CC hellitusnime “möirgav diisel”. Paberite järgi võtab see mees sajani 8,8 sekundiga ja suudab arendada kuni 210 km/h.

Mul on seekord kinnisidee, minna S60 CC-ga jääteed mööda Noarootsist Haapsallu. Paraku on nii, et inimene teeb plaane ja Jumal naerab tema üle – satub olema nädalavahetus, mil ametnikud jäätee Haapsalu-poolses otsas omavahel tülli pööravad. See jääb ka selle talve ainsa jäätee viimseks päevaks, sest edasi keerab ilma mõneks ajaks sulale ning ma võin oma “kuidas sõita jääteel”- ABC kirjutamise mahavisatud vaevaks lugeda.
Loe edasi siit