• Tehnikalt luukpäraga identne
• Väga ruumikas
• Hind alates 18 990 eurost

Täna keskendume aga Superb Combile, mis keretüübilt võiks viimase aja eestlaste autoeelistusi jälgides samuti vägagi populaarseks saada.

Ligi 2 kuupmeetrit

Kuni B-piilarini on auto luukpäraga identne. Kuigi universaali eelkäija polnud ehk välisilmelt väga hullusti proportsioonist väljas, saame taas kord rõõmu tunda disainerite tööst, mida imetlesime juba 5-ukselise puhul – kere nurkadesse paigutatud rattad, sportlikult kaldu tagaluugi aknaosa – kõik see moodustab nägusa suure pereauto, mis ei jää kübetki alla ka Audile, VW-st rääkimata.

Škoda SuperbSuperbi sobivusest taksoks või ministri sõidukiks on palju räägitud. Combi evib samasugust jalaruumi, mis tähendab, et ka pikka kasvu reisija tunneb ennast tagareas sama mugavalt, kui kaugliini lennuki äriklassis.
Loe edasi WhatCar?-ist