Niisiis on autol peal nii LPG vedelgaasi- kui bensiinipaak. Nende tankimise avad on toodud mõlemad ühe luugi alla ning nii mõneski tanklas saab tänapäeval täita ühe hooga mõlemad paagid.

Tõsi, gaasitankimisel on mõningaid eripärasid: „püstol" tuleb kinnitada õhukindlalt ning pärast tankimist käib kaasa väike ohutu gaasipahvakas.

Kui paakides gaasi on, sõidab auto automaatselt gaasiga. Armatuurlaual roolist vasakul vaatab vastu selline mitte just tavapärane näidik koos nupuga:

Ütleb see peamiselt seda, kui palju umbes gaasi veel paagis on ning kas parasjagu kasutab mootor bensiini või gaasi. Nupp ongi selleks, kui juht peaks ise tahtma esimese või teise kütuseliigi vahel valida - vahetuse korral toimub üleminek juhi jaoks sisuliselt märkamatult.

Väike tuntav erinevus on vaid mootori hääles ja pöörete arvus - gaasiseadme toitel mootor on pigem vaiksem ja rahulikum. CO2 heitekogused on LPG-toitel autol 10 protsenti bensiinimootoriga autodest madalamad.

Olgu märgitud, et veeldatud gaasi hoitakse sõiduki 32-liitrises paagis vedelal kujul ning gaasiks muudetakse see alles enne mootorisse juhtimist. Terasest lisakütusepaak on paigutatud varuratta asemele, seega on pagasiruum jäänud sama suureks võrreldes tavaliste Dusteritega. Ja suur ning mahukas ehk 446 liitrit on see tõesti:

Mis auto muudesse omadustesse puutub, siis TCe 100 Eco-G kapoti all on üheliitrine kolmesilindriline mootor. Hobujõude on 100, kiirendus 100ni ligikaudu 14 sekundit. Kütusekulu kipub jääma 8 liitri kanti, näiteks täistangitud gaasimahutiga saab sõita ligikaudu 400 kilomeetrit. Ülejäänud 600 kilomeetrit tuleb 50-liitrisest bensiinipaagist.

Auto on kõrge, seega ei jää sellega hätta ka sügavate roobastega metsateel. Maanteesõit ja sealsete kurvide läbimine oli autoga üle ootuste sujuv, möödasõitudeks vajalikku kiiruse sai auto kenasti kätte ka gaasitoitel. Vedrustus on timmitud autol mõnusaks kulgemiseks mis iganes teeoludes.

Mugavusvarustusest oli proovisõiduks kasutatud mudelil varustuses automaatne ühetsooniline kliimaseade (330 eurot), võtmeta lukustus- ja käivitussüsteem (260 eurot, nagu ikka - kui pult taskus, siis autost eemaldudes lukustuvad uksed automaatselt, selle auto nupust käivitamiseks tuleb korraga all hoida nii pidur kui sidur), mitte-adaptiivne püsikiirusehoidja, lausa neljas suunas kaamerad (280 eurot), pimenurga jälgimissüsteem (240 eurot) ja automaatsed päevatuled.

Automaatkäigukastiga versiooni Dusterist ei tehta (proovisõiduauto oli viiekäiguline manuaal), nagu ka automaatse käsipiduri ning rajalhoidmise abilisega autosid. Duster on lihtne auto, ilma liigsete viledeta.

Hinnad algavad Dacia Duster LPG-l 12 590 eurost. Tavavärvid on autol sinine ja valge, teiste toonide puhul tuleb 500 eurot juurde maksta. Kokkuvõttes on tegemist tõsise ostusoovitusega - selle raha eest saab Dusteri puhul päris palju autot, liiatigi on gaas vägagi soodne võrreldes teiste kütuseliikidega.

Olgu märgitud, et Duster pole sugugi ainus mudel, mille Dacia on LPG gaasiseadmega varustanud - valikus on ka Sandero, Logan ja Logan MCV.