• Suur ja ruumikas pereauto
• Võimsaim jõuallikas 1,6-liitrine
• Hind alates 22 690 eurost

Talismaniga talitas Renault teisiti. Jah, alates 2012.a. on sellenimeline Renault Samsung grupi sõiduk Hiinas müügil, seega päris tuttuue tähisega tegemist pole, aga muus osas on Talismani ajalugu puhas.

Erinevalt selle eelkäijast Lagunast, mille tootmine selsamal 2012.a. lõpetati – arvestades viimase mudelipõlvkonna imidžit, oleks uudismudeli Lagunaks nimetamine ilmselt olnud võrreldav majandusliku enesetapuga.

Väljast soliidne, aga vimkaga

Igatahes sisenes Renault Talismaniga taaskord suurde keskklassi, kus Eesti mastaabis on eelkõige ees ootamas VW Passat / Škoda Superb, Toyota Avensis, Ford Mondeo, aga ka Peugeot 508, Mazda 6 jne. Uustulnuka võrdlusbaasiks igati aukartustäratav nimekiri, kas pole?

Vähemalt välisdisainis on Renault minu meelest naelapea pihta tabanud. Ilmselt taibati, et prantslaslikud vigurid kerekujus mõjuvad küll arenenud kunstimeelega huvilistele, aga mitte ehk niivõrd laiadele massidele. Seepärast on Talismani jooned üsnagi…hmmm..saksalikud?... (kui selline sõna muidugi üldse eksisteerib) ja küljelt pisut kupeelikult langeva katusega vägagi kaasaegsed.
Loe edasi WhatCar-i lehel