Proovisõit: Porsche Panamera S E-Hybrid – luksuslik "sabaga" lenddiivan

 (2)
Proovisõit: Porsche Panamera S E-Hybrid – luksuslik "sabaga" lenddiivan
Foto: REUTERS

116 aastat tagasi tegi Ferdinand Porsche ajalugu, kui tutvustas maailmale elektriautot Lohner C2, Phaeton.

1898. aastal esitletud, ka P1 nime all tuntud sõiduki elektrimootori võimsuseks on 3 hobujõudu, selle kaal 130 kg, sõiduraadius kuni 80 km ja tippkiirus 35 km/h, kirjutab WHATCAR?

Aastal 2014 teeb Porsche taas ajalugu, tulles esimesena maailmas välja luksusklassi pistikhübriidiga Panamera S E-Hybrid.

What Car? Eesti ajakirjanik oli kogu Baltikumist ainus, kel avanes hilissuvel võimalus Saksamaa teedel "lendava diivani" iseloomu lähemalt tundma õppida.

Väliselt ja sisemiselt puhtakujuline Panamera

Kui jätta kõrvale pistikuluuk, on E-Hybrid puhtakujuline Panamera S. Seesama, vastuolulisi tundeid tekitav, konservatiivselt piiritundetu- viiemeetrine, madal ja lai, kapotist kõrgemate tiibadega disaintoode, mille trendifänn võiks vabalt vedada oma elutuppa aukohale ja nimetada diivaniks.

45 mm laiem spoiler, suured küljepeeglid, väljakutsuvamad laiendid ja elegantselt suure suuga hapnikku haukavad õhuvõred, loovad mulje lihaselisest liikurist.

Lisada komplekti LED-ilutuled, mis päeva säravamaks teevad, eelmise Panameraga võrreldes rohkem trimmis biksenoon esituled ja nõks nurgelisemad tagatuled - ja te tahaksite, et see diivan teile ka õhtul elutoas seltsi pakuks!

Seotud lood:

Autosse istudes pole kahtlustki, teid on oodatud! Suured, pehmed, kindla haardega esiistmed on elektrooniliselt reguleeritavad ja mäletama sätitavad. Rool käib ühe näpuliigutusega sobivasse asendisse, massiivne käigukang jääb kenasti käeulatusse.

Tagaistet võib kasutada privaatklubina, ruumi on pööraselt ning kliima saab iga istuja neljast sättida just iseendale parajaks.

Väljavaatega on taga veidi viletsam lugu kui ees, pisut aitab, kui sõidutada tagaakna päikesevari alla.

Loe täisteksti ning vaata pildigaleriid ja videot saidil WHATCAR?