Mõningaid erinevusi siiski on: nimelt otsustati hübriidile külge pookida viimase aja pseudomaasturitelt tuntud värvimata plastikust rattakoopalaiendite ning küljekarpide kaitsed. Parimaks uuenduseks võiks siiski pidada päevasõidutulede kolme riba esimese põrkeraua äärtes, mis lisavad autole oluliselt agressiivsust. Ning kuna kliirensit tõsteti kokku 184 millimeetrini, siis täiendust said ka stangede alumised servad. Igatahes võib välimuse kallal tehtu heaks kiita - kõik kokku jätab tava- 508st oluliselt mahukama, suurema ja erksama auto mulje. Seda enam, et uut hübriidi pakutakse vaid universaalkerega versioonina.

Sõitjateruumis on uut vaid hübriidajamiga seotud süsteemide ja funktsioonide juhtimises ja tulemuste kuvamises. Eriti vinge on head up display, mille kiirusenäit suudab värvi muuta, olenevalt sisepõlemis- või elektrimootorite kasutamisest. Seest on auto jätkuvalt stiilne, ilus ja mugav. Materjalide valikule, kujustusele, istmete mugavusele ja nuppude funktsionaalsusele pole küll midagi ette heita.

Hübriidiks kombineeriti uuel Peugeot´l 163 hobujõuga kaheliitrine diisel ning 37 hobujõuga elektrimootor. Nelikvedu saavutati selliselt, et keskkonnasõbralikum jõuallikas liigutab tagumisi rattaid. Käigukastiks on sellisel ühendusel kuuene robotiseeritud manuaalkast. Siinkohal kisub asi küll pisut hapuks, sest kuigi mõned aastad tagasi proovitud sarnase käigukastiga 5008st on hübriid oluliselt parem, kohe oluliselt parem, siis järskudel kiirendustel on jõnksud ikka päris tugevalt tunda. Mõistlikul kasutamisel on sõit sujuvam, kuid mistahes teised käigukastid on veelgi sujuvamad.

Tundub, et kogu transmissioonisüsteemil arenguruumi siiski veel on - juhtus selline intsident, kus peateele välja keerates oli vaja vasakult lähenevale autokolonnile jalgu mitte jäämiseks hoogsalt kiirendada. Gaasipedaali põhja vajutades ei suutnud auto aga mitme sekundi jooksul otsustada, mida edasi teha ja kuidas kohalt võtta. Ja nii seisamegi koos autoga, nina juba peateel, vasakult autod suure kiirusega lähenemas, rahulikult ühe koha peal. Noh, rahust oli asi muidugi kaugel. Õnneks polnud tegu viimase hetke hädamanöövriga, kuid turvalisust selline olukord küll ei tekitanud. Tõsi, proovisin hiljem analoogset situatsiooni juba ohutumal moel korrata, kuid rohkem ekstreemsusi auto ei pakkunud.

Elektrimootori toel suudab 508 RXH läbida paar kilomeetrit ning juhil on vastava nupuvajutusega seda võimalik tellida. Tuleb muidugi arvestada, et elektrimootori 37 hobujõudu erilise dünaamikaga just ei hiilga. Aga siiani pole ükski hübriid vastupidisega just silma paistnud.

Üks nüanss, mis kõnealuse hübriidajami juures veel ei meeldinud oli vabakäigu puudumine. Nii kui gaasipedaal lahti lasta, hakkab auto tuntavalt pidurdama ning akut laadima.

Ka keskmine kütusekulu jäi lubatust kõvasti maha. Tehnilistes andmetes lubatakse linnas 100 kilomeetri läbimiseks 4,0 ja maanteel 4,2 liitri diislikütuse vajadust, mis kombineeritud tsüklis kajastuks 4,1 liitrine, siis maanteel saadud 5,8 ei ole nagu samast suurusjärgustki mitte. Tõsi, päris ökosõitu ei teinud, kuid reeglina saadakse reaalse elu näitajaks umbes pool liitrit enam.

Kiire pilk tehnilistesse andmetesse ütleb uue Peugeot pikkuseks 4 823, laiuseks 1 864, kõrguseks 1 521 ning teljevaheks 2 815 millimeetrit. 415kilogrammise kandevõimega auto pagasiruumis on minimaalseimal juhul 423 ning maksimaalseimal 1 439 liitrit mahtu. Kütusepaagi mahuks 70 liitrit.

Baasmudeli, mille varustus on tegelikult vägagi rikkalik, maksumuseks on 42 900 eurot.