Tuleb möönda, et sellist Peugeot´pole tõepoolest varem nähtud ning ka hiljuti turuletoodud Traveller jääb siin kujustuses selgelt alla. Hästi jõuline nina, mille reljeefid kõrgemates varustusastmetes kroomiga kenasti välja toodud, maskuliinne külg, kõrge kliirens, rattakoopa laiendid ning ülla-ülla, ka täiesti disainiga tagaosa näitavad, et terve ettevõtte vastav osakond on edukalt mingi erilise disainipisikuga nakatatud ning lähimas tulevikus võib sealt veelgi huvitavaid taieseid oodata.

Ka seestpoolt kohtab Peugeot´le täiesti mitteomast väljanägemist. Muidugi, asjal on ka kerge varjukülg: seniste Peugeot´mudelitega harjunuil tuleb nüüd kõikide võimaluste kasutamiseks põhjalikult ümber õppida. Enamuse funktsioonide juhtimine käib jätkuvalt läbi 8 tollise diameetriga puutetundliku i-Cocpiti. Juhi silme ette kuvatakse aga veelgi suurem, õigemini küll laiem, ekraan, kuhu kuvatavad näidikuid saab vastavalt oma soovile ja etteantud seadistustele muuta. Näiteks, kui sõidukiiruse asemel soovid näha hoopiski mootoriõli temperatuuri ja kütusekulu reaalajas, siis palun väga, kerge liigutusega on see kõik võimalik.

Eriti efektne on kesktunneli ümbrus ja käigukang. Viimasele liigutati üsna ette, pisut segab näiteks telefoni pistmist selle ees olevasse panipaika, kuid kang ise ei jää mingil sõiduhetkel ette. Sõitjateruumi eesosa kujustus disainiti juhikesksena. Üldmulje parajalt edev, kuid silma otseselt ei kriibi. Rõõm ka nentida, et totaalne puutetundliku eufooria hakkab vist Peugeot´s üle minema ning vähemalt peamised funktsioonid jõuavad armatuurlauale taas nupuks vormitult.