Zafira Tourer pakkus oma aja kohta päris korralikku varustust ning mis seal salata, jäi ka tavalisest Zafirast oluliselt kallimaks. Koos mudeliuuendusega aga kaob vahe jälle ära ning nüüd on taas saadaval vaid üks Opel Zafira.

Esimesena tasub ära mainida, et tegu pole siiski päris uue Zafira põlvkonnaga, vaid väga põhjalikult faceliftitud Zafira Toureriga. Sellest johtuvalt ka mõned plussid ja miinused. Zafira Toureri välimuse kõige silmapaistvamaks osaks oli Opel Amperalt laenatud bumerangistiilis ninaosa kujustus. Kahjuks see on nüüd läinud ning asendatud viimase Astra disainikeelega, mille ninas domineerivad kaks tiivakujulist LED-riba. Ka pole saadaval päris viimaseid elektroonilisi lahendusi, mida näiteks Astral juba on. Toon näitena välja kasvõi sõidureas hoidmise assistendi, mida Zafiral asendab sõidureast lahkumise hoiatus. Noh, abiks ju seegi, kuid tänapäeval tundub lihtsalt piiksumine, ilma rooli keeramata juba kerge tühikargamisena.

Samas on alles jäänud nupud. Me kõik armastame nuppe! Kui vaja mingit sõiduseadet ümber lülitada või temperatuuri muuta, saab seda teha vajutades või keerates, mitte mööda puutetundlikku ekraani näppu libistades. See kipub tänapäeval juba päris haruldaseks muutuma, kuid on vaieldamatult positiivne omadus. Ei ole midagi paremat loogiliselt grupeeritud nuppudest. Zafiral nii on.

Positiivne on ka see, et jätkuvalt muretsetakse Opelis sõitjate selgadest ning istmed on mugavad, ergonoomilised ja reguleeritavad. Esimesi istmeid on võimalik sedavõrd palju taha liigutada, et ka pikematel sõitjatel pole nii palju lihtsalt vaja. Ja tagumist jalaruumi jääb seetõttu piisavalt.

Zafira põhiliseks tõmbenumbriks on muidugi sõitjateruumi transformeerimisvõimalused. Keskmise istmerea keskmise istme võib muuta käetoeks, istmeid saab ükshaaval kokku klappida leidmaks just selle ruumi, mida vaja. Ning loomulikult ei saa ära unustada FlexFix jalgrattahoidjat, panoraamklaasist katust juhile ja kõrvalistujale ning eriti just pimedal aastaajal hubasust lisavat salongivalgustust.