• Moodne välimus
• Esialgu ainult diisel
• Hind veel teadmata

Uus, kolmas põlvkond on suurem ja üksjagu teistsugune. Eesti Whatcar käis uut autot proovimas Portugalis. (Samaaegselt oli sõita ka mudelivärskenduse läbinud Juke, kellest võite lugeda õige pea).

Välimus

Eelmine X-Trail võis ehk veidi vanamoodsana tunduda, kuid igatahes ei saanud talle omanäolisuse puudumist ette heita. Nurgeline ja robustne, oli ta maastikul just nii võimekas, kui välimusega lubas.

Ajad on nüüd teised ja eesliide "linna-" sõna "maastur" ees peaaegu iseenesestmõistetav. Moes on ümarus, voolavus. Ja nii saigi uus X-Trail väiksema sõsara Qashqaiga õige sarnase kujunduse. Minu arvates läks sellega palju kaotsi, kuid see on vaid subjektiivne arvamus.

Uue X-Traili telgede vahe on eelkäija omast 76 mm pikem, kuid auto pikkus kasvas vaid 8 mm võrra.

Sisemus

Ruumi on uues autos viiele täiskasvanule õige lahedalt, kusjuures ka tagaistujad saavad tunda mõnu seljatoe kalde reguleeritavusest. Jalaruumi lisandus tervelt 10 cm.

Pakiruum ei ole oma 550 liitriga küll suurimate killast, kuid hästi konfigureeritav. Topeltpõhja ülemises asendis moodustub teise rea istmete allakäänamise järel tasane põrand.