• Uuendatud välimus
• Kaks uut mootorit
• Hind veel teadmata

Välimus igatahes ei ole auto müügile halvasti mõjunud -- Juke-i ostavad näiteks turvafirmad, kuid -- Nissani andmetel -- enamasti naisterahvad. Nelja-aastaseks saanud autot otsustas Nissan uuendada, ja tulemusega sai What Car? tutvuda Portugalis.

Välimus

Nii kirju välimusega auto juures ei hakka kõik uuendused kohe silma, sestap võtame spikriks Nissani pressiteate, kus märgitakse, et uue kuju on saanud nii esi- kui tagakaitseraud, radiaatorivõre, küljepeeglid, tagalaternad ja ülemised esilaternad. Tulede juures on kasutust leidnud bumerangimotiiv, millega Nissan minu mäletamist mööda välja tuli Note-i esimese mudeli juures. (Tollel mäletatavasti ulatusid tagalaternate bumerangid tükk maad katusesse, küllap helikopteripilootide tähelepanu tõmbamiseks).

Muudatustest hoolimata on Juke selgesti äratuntav ning tänaval märgatav -- eriti uue, minu igakülgset heakskiitu leidva erekollase värviga värvituna.

Sisemus

Interjöör eriti muutunud ei ole, kuid hiljuti tegevust alustanud Nissani disainistuudio abil saab iga autoostja seda suuresti oma maitse järgi ümber kujundada -- ja muudatused tehakse juba auto koostamisel, mitte pärast valmimist. Kõige silmatorkavam on ilmselt kesktunneli kerevärvi (või mõnd muud värvi) kate, kuid tellida saab mitmeid teisigi detaile. Muidugi pakub Nissan Design Studio kõiksugu võimalusi ka auto välimuse -- sealhulgas ja eriti rataste -- isikupärastamiseks.

Sõitjateruumi asjus muutusi ei tehtud, esiistmetel on endiselt igati mugav ja tagaistmel pisut kitsas olla. Küll juhib Nissan tähelepanu pakiruumi mahu 40-protsendilisele kasvule. See mahutab senise 251 asemel nüüd 354 liitrit.