Ent võrreldes eelkäijaga on tegu sootuks teistmoodi tükiga, sest uuem väljalase on esmasündinust 104 mm kõrgem ja ehkki auto pikkus vähenes 14 millimeetrit, olevat mudelite Audi Q2 ja BMW X1 / X2 rivaali tagaistme ees jalaruumi tunduvalt enam kui varasemas väljaandes, kirjutab WhatCar?

Laiuses ja telgede vahe osas venis uuem GLA 30 mm ning kuigi tegu on eelkäijast lühema autoga, on selle 435 liitrine pakiruum vanemast vennast 14 liitrit suurem.

Mis tähendab seda, et Audi logoga rivaali pakihoiu mahtu lööb värskem GLA kolmekümne liitriga, jäädes umbes sama palju alla BMW „hoiulaeka“ mahule (35 liitrit).

Geenidest lähtuvalt pakutakse loo peategelasi ristiasendis jõuallikatega, millel neli silindrit ja lisaks esiveolistele versioonidele on valikus veel nelikveolised (4MATIC) versioonid, millega kaasneb maastikurežiimi ning mägipidurit sisaldav off-road-pakett.

Enamik autodest varustatakse kaheksakäiguliste „automaatidega“ ja ainsaks erandiks on siinkohal vaid proovisõidukist GLA 200, mille käike ühe võrra vähem. Juht ja kaassõitja istuvad A-klassi kasutajatest (minimaalselt) 140 mm kõrgemal ning tagapool istujate jalaruumi saab kasvatada edasi-tagasi nihutatava tagaistme soetamisega (432 €), mida annab liigutada 140 mm ulatuses.

GLA jalavarjude läbimõõt jääb vahemikku 17-20-tolli ja tavaseade korral on autode kõhualune eelkäijate omast 9 mm kõrgemal (143 mm).

Nelja silindriga jõuallikad

Ühe erandiga koosneb GLA jõuallikate valik kaheliitristest mootoritest, mis põletavad diislikütust või bensiini ja mille hulka on ära eksinud isegi üks laetav pistikhübriid, mis lubab elektri najal kulgeda 53-61 km (WLTP).

Diiselmootoreid pakutakse kolmes võimsuses, mis arendavad 85 kW / 116 hj (180 d), 110 kW / 150 hj (200 d) ja 140 kW / 190 hj (220 d). Nende mootoritega varustatud autod saavutavad 100 km/h 10,8, 8,6 ja 7,4 sekundiga ning sääraste „gee-ell-aade“ keskmiseks kütusekuluks lubatakse 4,6-4,9 l / 100 km kohta (siin ja edaspidi NEDC tsükli kohaselt).

Kaks võimsamat „õlipõletajat“ on saadaval ka nelikveolistele autodele, 200 d 4MATIC saavutab 100 km/h 8,6 sekundiga ja 220 d 4MATIC on sellest 1,2 sekundit nobedam.

Ottomootorite jaotuses leiate esimesena „sajakaheksakümne“ (100 kW / 136 hj), mis on nii värske ajam, et selle kohta polnud lugu koostades avaldatud isegi mootorit iseloomustavaid näite.

Ostetuimaks saab aga ilmselt 1,3-liitrine „pada,“ mis arendab 200 ninas 120 kW / 163 hj. Sellise mootoriga GLA „saab sada sisse“ 8,7 sekundiga ja masina keskmiseks kütusekuluks on 5,7-6,0 l / 100 km.

Järgmisena leiate hinnakirjast 250-ne (165 kW / 224 hj), mis saavutab 100 km/h 6,9 sekundiga ja mida pakutakse ka nelikveolisena, mis kaotab esiveolisele vennale kiirendamises kaks kümnendikku.

Pistikhübriidist 250 e ajami liitvõimsuseks lubatakse aga 160 kW / 218 hj ja kasutusel olev mõõtemetoodika lubab väita, et elektriga pooleks on säärase variandi keskmine kütusekulu 1,6-1,8 l / 100 km!