PROOVISÕIT: Cadillac XT5 - vaielda võib maitse, aga mitte selle auto võimekuse üle!


PROOVISÕIT: Cadillac XT5 - vaielda võib maitse, aga mitte selle auto võimekuse üle!
accelerista.com

Cadillac XT5 pakub suurepärast täiendust nooblite keskklassi kõikjalsõitjate rivile, kus seni on ostjaid ahvatlenud M-B, BMW, Audi, Lexus. XT5-s on olemas see “miski”, paljuotsitud X-faktor, mis paneb autost ühel või teisel moel kõnelema.

Vahendab Accelerista

  • Luksuslik kuni viis sõitjat mahutav krossover
  • Sobib pere esimeseks autoks ja esindussõidukiks
  • Loogiline infolustisüsteem ja käsitsi sisselülitatav nelikvedu
  • 49 900 euro eest baasvarustuses (Luxury) kõik vajalik olemas

On neid, kellele XT5 väga meeldib ja neid, kellele kohe üldse ei meeldi. Cadillaci eesmärk polegi kõigile meeldida vaid meelitada müügisaali inimesed, kelle nõudmised krossoverile ei piirdu üksnes sõiduomadustega vaid kes ihkavad massist eristuda ning nautida maksimaalset mugavust.

Loogilise ülesehitusega infolustiväli, piisavalt ruumi ja parajalt sõidumõnu – sellisena kujutame ette tänapäevast (Ameerika) autot ning seda kõike XT tõepoolest ka pakub. Et lugejat säästa pikast varustuse loetelust, olgu kohe välja toodud link, millelt üksikasjaliselt näpuga järge vedades kõik moodsad vidinad kokku lugeda võib.

MINU LUGU Ma vaatan Cadillaci XT5 välimusest tahtlikult mööda. Esiteks pole ma eriline krossoverite fänn ning teiseks ei meeldi mulle kohe üldse “disainer sai võimaluse kujustada üks auto ja pani mängu kõik ideed, mis pähe tulid” – stiil. Ma tean, et see auto on sõitmiseks, väga kihvtiks sõitmiseks kusjuures.

Seotud lood:

Minu esimene kohtumine Cadillaciga leidis aset mõni aasta tagasi, juhuse tahtel oli sõiduvahendiks SRX, XT5 eelkäija, mis oma lustaka olekuga ja pepunäpistamisega mind igaveseks enda poole võlus. Näpistav rajahoidja lõbustas tookord nii mind, abikaasat, kui naabrinaist – vaikimisi valisime SRXi oma aasta autoks.

Müügijuht Kristjan muigab mu küsimust ennetades: “Jah, s e e on alles. Ta näpistab endiselt.” Hea algus on tehtud, tõmban silmad vidukile, et mitte välisdisaini silmjõllitama jääda ja istun ruttu autosse.
Loe edasi siit