Mida enam on neid, kes Bayerische Motoren Werke uuemat toodangut proovinud, seda järjekindlamalt ka arusaamad muutuvad, kirjutab WHATCAR?

BMW on näide sõidukist, mis võiks rahuldada "mõistlikest ja igavatest" autodest tüdinenud inimese soove.

Pakkudes kombinatsiooni ajaloolisest konservatiivsusest ja kaasaegsest keskkonnaloomest läbi tippdisaini, uudsete materjalide ja innovaatiliste tehnoloogiliste lahenduste, on BMW auga teeninud autotööstuse pioneeri nimetuse.

See, mida BMW tegi kümmekond aastat tagasi (regeneratiivne pidurdussüsteem, säästlikud ent võimsad mootorid jpm), on konkurentidele tänane ja homne päev.

Tõsi, olla pioneer, tähendab ka mahukaid investeeringuid ning toodete omajagu kallimat hinda, aga jätame hinna seekord kõrvale.

2010. aastal läbi viidud uuring näitab, et BMW ostja on end selgelt positsioneerinud, olles keskmisest konservatiivsem, keskkonnateadlikum ja kaasaegsetele tehnoloogiatele orienteeritum.

2. seeria kupee, mis kevade hakul Eesti salongidesse veeres, on kena kirss BMW terviknägemuses.

Aerodünaamiline, hoogne disainijoon

Alates nüüdsest on BMWga lihtne: paaritud numbrid on "tavalised" ja paaris numbrid kupeed ja kabriod.

Seega, 1. seeria kupeest on saanud 2. seeria kupee ja tulemas on peagi ka 2. seeria kabriolett.

Karim Habibi juhitud disainiosakond on teinud 2. seeria väike-keskklassi kompaktiga kummarduse "aerodünaamika isale" Wunibald Kammile ja kupeele BMW K4: madal ja kerge kere; auto ninast tahapoole kulgevad pehmed, pikad, voolavad jooned; esistange nurkades asuvad õhuvõtuavad, mis tekitavad velgede külgedele "õhukardinad", vähendatud veeretakistusega rehvid, kerged ja kompaktsed keredetailid- ja punktiks lause lõpus järsult lõigatud "Kammi pepu", mille tulemusena saavutatakse aerodünaamiline koefitsent 0,28 Cd!

Prooviversiooni 17-tollised kergmetallveljed koos 225/45 R17 Runflat rehvidega, kere värvi peeglid, küljeakende kontrastliistud, tervitustuled ja käepidemetesse uputatud LED-valgustid, mis süttivad uste avanedes, lisavad masinale sportlikku luksuslikkust.

Audi A3/S3-le ja Mercedes-Benzi CLA-klassile on esitatud võimas väljakutse.

Loe täisteksti saidil WHATCAR?