Ei ole talentide põuda Saksamaal, ent nende disainialane oskusteave Porsche mudeleisse paraku eriti ulatuslikult ei jõua. Senise ja uue, nn. näokohenduse saanud 911 Turbo vahel on erinevused minimaalsed. Eks autole heidetigi lihtsalt pang külma vett näkku ja sõlmiti ketsipaelad taas tugevamini kinni, et konkurentidega tulemuslikum starti minna oleks. Totaalseid uuendusi oligi liiga vara oodata.

Uuenev 911 Turbo on tänasest mudelist kergem, tagatelge soosivama nelikveosüsteemiga ning üleüldse sportlikumas seades. 3,6-liitrise kuuesilindrilise asendab 3,8-liitrine Carrera S agregaat, mis arendabki kahe muutuva geomeetriaga turbolaadija abiga 500 hj. Käigukastiks on topeltsiduriga 7-astmeline automaat.

Roolil olevaid käiguvahetusklahve muudeti lihtsamaks - nüüd ei saa enam mõlemast käike nii üles kui alla vahetada, vaid ühte ühest ning teist teisest sooritada ja nii ongi lihtsam. PSM ehk Porsche stabiilsusmänedžer on oma lõa pikemaks venitanud, lubades süsteemi kontrolli all autoga rohkem lollusi teha nagu libistamine jms.

Saksmaal paiskub 2010. mudeliaasta 911 Turbo müüki juba sel novembril. Hinnalipikule kirjutatakse kupee eest 132.800.-, kabrioleti eesti aga 143.800.- dollarit. Emaspilgu saab masinale heita septembris Frankfurdi autonäitusel.