Antud teelõigul on lubatud sõidukiirus 90 km/h, seega ületas BMW juhtinud 1987.a sündinud noormees lubatud sõidukiirust üle 100 kilomeetrit tunnis. Juhtunu kohta ütles noormees, et ületas kiirust, kuna tahtis katsetada, kuidas auto edasi läheb ja ei tahtnud kedagi ohtu seada - klassikaline põhjus, mis ei jäta sugugi inimesi ohtu seadmata...

Paide politseijaoskonna korrakaitsetalituse juhtivkonstaabel Üllar Kütt selgitas, et 198 km/h sõidukiiruse juures pikeneb reageerimisaeg 55 meetrini, pidurdusteekond 201 m ja peautmisteekonnaks on 256 m. Lubatud sõidukiirusega sõites oleks reageerimismaa 25 m, pidurdusteekond 41 m ja peatumisteekond 66 m.

Seega ei saagi väita, et ei tahetud kedagi ohtu seada, sest ei olegi võimalik reageerida, kui oht tekib! Valesti valitud sõidukiirus on suurel hulgal vigastatute ja hukkunutega liiklusõnnetuste põhjusteks. Politsei alustas lubatud sõidukiiruse ületaja suhtes väärteomenetlust ning teda on ootamas karistusena rahatrahv kuni 12000 krooni või arest või sõiduki juhtimise õiguse äravõtmine kuni üheks aastaks.

Selles, et ka BMWd on võimelised kiirust ületama, veendutagu parem YouTube'is klippe lehitsedes.