Aukartust äratava ladviku nimekirja avab 10. kohal Dieter Zetsche, kes juhib Daimlerit. See härra pole löönud raskel ajal risti ette isegi oma peamise rivaali BMWga koostöö tegemise osas ning on julgelt otsinud investoreid ka Lähis-Idast, kus veel senimaani raha maa seest välja purskab. Kõvem diilitegija.

9. positsiooni sai äsja pankroti välja kuulutanud General Motorsi juht Fritz Henderson, kes määrati Obama nõudel ametist taganenud pikaaegse GMi käilakuju Rick Wagoneri asemele uppuva laeva uueks kapteniks. Henderson peab otsustama 50 000 töötaja saatuse üle ning vastutama ühe maailma suurima ning kiiremini muutuva ettevõtte restruktureerimise eest. Selle mehe tööks on teha üksnes suuri otsuseid.

8. kohal seisev Fordi korporatsiooni juht Alan Mulally peab suutma hoida firmat olukorras, kus see riigi abi ei aja, ei pea end mööda ilma laialiu müüma ning samal ajal tagama ka aktiivse eesrindlikku tootearenduse vaimu.

Seitsmendalt positsioonilt leiame VW Groupi juhi Martin Winterkorni. Temal õnnestus selle aasta esimeses kvartalis kõikidele suundadele vastupidiselt näidata ettevõttel isegi pisikest kasumikest. Winterkorni plaan on maailma suurimaks autotootjaks tõusnud Toyota 2018. aastaks troonilt tõugata.

Kohe kuues on taas üks kõrge Volkswageni mees, legendaarne Ferdinand Piech, kes peab koordineerima ühtede maailma dünaamilisemate ettevõtete - VW ja Porsche - omavahelist korrelatsiooni. Ühtlasi on Piech Porsche rajaja lapselaps, VW osanik ning endine juht.

5. koht kuulub USA presidendi Barack Obama poolt ametisse nimetatud nn. autotsaarile ehk Steve Rattnerile. Endine ajakirjanik ja investeerimispankur küllap järgmisel aastal enam selles nimekirjas pole, kui ta oma võimsa ülesandega kenasti hakkama saab ning igapäevaste toimetuste juurde naaseb.

Neljandaks tuleb nimetada planeedi suurima autovalmistaja Toyota presidenti Akio Toyodat, kes on korporatsiooni rajanud härrase lapselaps ning peab hiljuti saavutatud vastutusrikast positsiooni Toyota jaoks võimalikult kaua peos hoidma. Äsja näitas Toyota rekordkahjumit, nii et eufooriast on tõesti aeg üle saada.

Automaailma kõige kõvemate meeste esikolmiku avab Renault' ja Nissani tegevust juhtiv Carlos Ghosn, kel on õnnestunud Dacia, elektriautode jpm erinevate strateegiatega laotada kontserni tegevus äärmiselt laiale pinnale. Peale selle kiidetakse alati tema erilisi juhiomadusi.

Maailmas mõjuvõimsuselt ja otsustusõiguselt teisel kohal platseerub Fiat Grupi peamees Sergio Marchionne. Tema ülesandeks on siseneda USA turule, parajasti omandamisel olev Chrysler tuusikuna peos. Sergio on kõva närviga mees, kes suudab ka väga riskantseid ja suuremahulisi diile toimima panna ning näebki oma väljakutset eelkõige taolises tegevuses.

Planeedi absoluutseks automaailma tipptegijaks ei pea mitte ainult too ajakiri CAR, vaid ka suur osa teisi asjassepuutuvaid institutsioone Porsche juhti, kelleks on Wendelin Wiedeking! Mees määrati Porsche juhiks juba 1993. a., mil ta oli vaid 40-aastane. Selle ajaga on firmast saanud üks maailma mõjukamaid tootjaid, kuid mitte ainult. Kasv on olnud suur ka finantsmaailma koha pealt - keerutab ju Porsche näpu vahel hulgaliselt VW aktsiad jne.

Puhtatõuliste tagaveoliste tagamootoriga sportautode tootjast on Porsche sirgunud luksusautode turul kõvaks tegijaks. Cayenne'i kõrvale lisandus ju hiljuti ka kiire sedaan Panamera. Wiedeking viis mullu Porsche 7,7 miljardi naelsterlingiga kasumisse ning teenib ise aastas umbes 77 miljonit naela. Viimaste teadete kohaselt ühinetakse VW Grupiga. Või hoopis neelatakse see kavalalt enesesse? Sellest kogenud mehest võib kõike uskuda.