Pingerida: 10 väärtuslikemat automarki aastal 2015

 (30)
Pingerida: 10 väärtuslikemat automarki aastal 2015
Foto: REUTERS

Millward Browni poolt läbiviidud uuringu "BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands" kohaselt säilitas Toyota oma maailma väärtuslikuma automargi tiitli.

Jaapani autotootja väärtus küll langes 2% võrra 28,9 miljardi dollarini, kuid sellegipoolest edestas see BMW-d (26,4 miljardit dollarit) ja Mercedes-Benzi (21,8 miljardit dollarit), kirjutab WHATCAR?

Toyota on olnud number üks 8 aastat viimase 10 aasta jooksul.

Neljas koht kuulub Hondale (-5%, 13,3 miljardit dollarit), viies oli Ford (13,1 miljardit dollarit), kuues Nissan (11,4 miljardit dollarit) ja seitsmes Audi (10,1 miljardit dollarit). Esikümne lõpetavad Volkswagen, Land Rover ja Lexus.

Kokku kasvas 10 väärtuslikuma automargi väärtus aastaga 3%, aasta varem oli kasv 17%.

Loe ka asjatundjate arvamust selle kohta, milliseid autosid Eestis tänavu kõige rohkem ostetakse.