• Žüriisse kuulusid Euroopa tarbesõidukiajakirjanikud
• Uued tehnoloogiad, suurem kandevõime, stiilne välimus
• Tootmine algab Nissani Barcelona tehases sel kuul

Euroopa tarbesõidukiajakirjanikest koosneva žürii kiidusõnu pälvisid uue Navara pilkupüüdev välimus ja sõitjateruum, tehnoloogia, mida selles klassis varem ei ole kasutatud, 2,3-liitrine dCi mootor ning muljetavaldav kandevõime ja maksimaalse haagise mass.

Kõik kandidaadid läbisid ranged rahvusvahelise aasta pikapi testikatsed, mille käigus hinnati maastikuvõimekust, maanteesõiduomadusi ning hinna ja kvaliteedi suhet. Samuti hinnati pikapite võimekust tööloomana ehk siis võrreldi nende haagise veovõimet.

Üheks oluliseks kaalukeeleks said Navara uus viie hoovaga tagavedrustus Double Cabi versioonile, mida selles segmendis kasutatakse esmakordselt ning oma klassi üks suurimaid veokaste, mis on varasema mudeliga võrreldes 67 mm pikem.

Samuti toob Nissan pikapite turule mitmeid teisigi uusi tehnoloogiaid, nagu näiteks täisvaatemonitor (AVM) ja esikokkupõrke ennetussüsteem (FEB). Ohtralt kiidusõnu pälvis ka Navara uus 2,3-liitrine dCi mootor.

Nissani väikeste tarbesõidukite allüksuse asepresident Philippe Guérin-Boutaud ütles: "See mainekas auhind avaldab tunnustust Nissani 80 aasta pikkusele kogemusele pikapite valdkonnas. Rahvusvahelise aasta pikapi rangete katsete käigus paljastus täiesti uue Nissani tugev ja uudne iseloom."