• Endisest efektsem väljanägemine
  • Maksimaalne mugavus neljale reisijale
  • Sõidetavus, milleni enamus konkurente ei küündi

Samas peab olema teemaga ülihästi kursis, et välimuse poolest uut ja vana Panamerat teineteisest eristada. Kerekuju pole 2009.a. alates muutunud ning võhiku silmale ehk parimaks mooduseks on masinaid eristada tagatulede järgi – need sarnanevad nüüd 911 omadele ja annavad Panamerale tagantvaates eelkäijast oluliselt efektsema väljanägemise.

PARIMA DISAINIGA ARMATUURLAUD

Seevastu Panamera sisemust uurides Porsche ponnistused märkamata ei jää. Ilmselgelt tahtis tootja luua salongi, mis ka 5-10 aasta pärast ei tunduks vanamoelisena ja tabas tehtud muudatustega naelapea pihta.

Heaks näiteks on kasvõi info- ja lustiseadme suur imekena graafikaga ekraan, mis sobitub armatuurlauale sedavõrd orgaaniliselt, et lust vaadata. Kui tihtipeale kipuvad sarnased lahendused tänapäeva autodes meenutama poolvägisi autosse “istutatud” tahvelarvutit, siis Panamera puhul seda tunnet kindlasti ei teki.

Sama sujuv ning kaasaegne stiil jätkub ka juhi silme ees ning käigukangi ümbruses. Kõik nupud-lülitid, olgu need siis puutetundlikud või tavapärased, hiilgavad maitsekusega ja on esteetiliselt kaunid.

Istmedki ei jää muudele elementidele alla. Lisaks tipptasemel viimistlusele saab Panamera eeliseks lugeda asjaolu, et masin on endiselt vaid 4-kohaline. Nii mõnelgi konkurendil võib esiistmetele küll hindeks 5+ panna, aga tagaistmed samaväärsete omadustega tihtipeale ei hiilga.
Loe edasi siit