Camry on 15-aastase pausi järel viimaks Euroopas tagasi. Pisut väiksem kui E-klassi Mersu, sobib see kauni joonega sedaan ettevõttele ja perele ruumikaks igapäevasõidukiks. Kui saaks valida ainult kolm sõna, oleksid need “vastupidavus”, “ülalpidamiskulud” ning “sõidumugavus”.

Toyota pole kindlasti luksusmark, kuid mõned vihjed esmaklassiautole on Camry kõrgeimal varustustasemel (hind alates 38 300 €) täitsa olemas.

Ent ka madalama otsa hinnatasemel (30 900 €) on tegu äärmiselt vaikse sõidukiga – oma roll selles on iselaadiva hübriidamiga kombineeritud uuel 2,5-liitrisel bensiinimootoril ja koos sellega muudetud Toyota hübriidi käigukasti seadetel. Ning kahtlemata tõhusal müraisolatsioonil. Vaikus olla väärikuse sünonüüm.

Maailmaklassi toateenindus

Toyota Camry disain pärineb ettevõtte Ameerika haru tipptegijalt – Ian Cartabiano’lt. Los-Angeles, California rannikulinn Newport Beach… võib vaid aimata, kust pärineb katamaraani ujuvkeret meenutava autonina idee. Sadamast muidugi!

Just sealt võib kenal päikesepaistelisel päeval leida mõne rentimiseks vaba luksuskatamaraani, kus nahkse reisijateruumi istmete seljatugesid saab läikiva klavermusta puldiga üles-alla suristada.

Nagu ka Camry Premium varustuses sedaani tagaistmeid, mille käetugi on elektroonika ja puutetundlike nuppudega täidetud. Ja meenutab Lexus ES-i.

Loe edasi SIIT