Panime universaalkerega Optima SW proovile ka koduselt mõjuvatel külavaheteedel. Auto jäi terveks, sõita oli mõnus. Suvi, see kestab veel!

Lähiaastatel näeme ilmselt, kuidas noobelautode sektsioonist kolivad paljud kliendid n-ö aste allapoole, sest staatusekrambi asemel vaadatakse rahakotti ja tehakse pigem mõistlikke valikuid.

Autode kvaliteeditase on viimaste aastatega järjest ühtlustunud, keskkonna- ja turvanõuded on kõikidele tootjatele ühesugused, “altpoolt” tulijad püüavad pakkuda rohkem ning vanadest traditsioonidest kinni hoidmine on rohkem tõsifännide pärusmaa.

D segmendile seab ostja kõrgeid ootusi, sõltumata, kas tegu on nime poolest noobliga või lihtsalt hästi sõidetava autoga. Kes oskas veel 10 aastat tagasi ennustada Škoda Superbi võimsat edulugu? Või Rénault Talismani uut tulemist?

Meie tänane päevakangelane, Kia Optima on sedaanversioonis nautinud müügiedu 16 tootmisaasta vältel, nii siin kui sealpool Suurt Lompi. Neljas põlvkond astub veel sammu edasi ja… tahab võtta kõik, mis võtta saab.
Loe edasi siit