Pilk peale, käsi külge ehk esmatutvus Ford Focus RS kuumpäraga


Pilk peale, käsi külge ehk esmatutvus Ford Focus RS kuumpäraga
accelerista.com

Üks osa eesti autoajakirjanikest tähistas tänavust lastekaitse- ja kleidikandmispäeva Fordi uue paugupilli, Focus RS-ga tutvudes. Hommikul veeretati õuele sinine ja valge RS ning ka punane poniauto puhuks, kui mõni kirjatsura kuumpära roolis üle keema kipub.

Vahendab Accelerista

  • Läbi aegade kiireim RS mudel; 4,7 sekundiga sajani
  • Innovaatiline elektrooniline nelikveosüsteem
  • Standardvarustuses RS hind 35 600 eurot
  • Pikk tarneaeg, mis paneb pikisilmi talve ootama

Mustang, mis eraldi võttes oleks ahvatlus, millele on raske “ei” öelda, sai seekord olla malbe ärakuulaja ja mahajahutaja rollis – pidu käis kahesajaga RS-i õuel.

Teekond viis läbi Lääne-, Pärnu- ja Raplamaa; enamasti teid mööda, mida tavaliiklus harva puudutab. See tähendas, et Focus RS-i oli võimalik proovile panna natuke rohkem kui argipäevane liiklusrutiin seda lubaks. Kahjuks on Eestis järjest vähem asfalteerimata teid ning polnud võtta ka vihmamärga, mis andnuks RS võimekusest veel parema ülevaate.

Lõppeks, mida sa seal ikka niiväga vaatad, tungiv soovitus oli sõita; ja seda me tegime. Kordamööda ja üksteist veidi altkulmu jõllitades, joonlauda appi võttes, et kõik ikka võrdselt koheldud saaks. Lastekaitsepäev ikkagi!

Seotud lood:

MEESTEMAGNET, FOCUS RS?!

Juhtus nii, et jõudsime kolleeg Kaido Soorskiga esimestena kohale. Esimese õigusega saime valida värvi – RS puhul on põhiandmed samad – 2.3-liitrine EcoBoost, 350 hobujõudu, 440-470Nm väänet. Seega, sinine, mõne tingel-tangel lisavidinaga paugupill, mille hind 38 000 € ligi.

Kaido kaugenes rahuolevalt, mina jäin paremat pildistamisnurka otsima ja kuulsin tahtmatult pealt lähedalseisva noorpaari jutuajamist. Mees kõneles naisele vaimustunult, milline imeline auto see RS ikka on; ja kui saaks, küll siis teeks ja oleks.

Naine kuulas ja vastas: “Ma ostaksin igal juhul Mustangi. Sellele sinisele ei julgeks ma isegi ligi minna, see on liiga järsk. Aga Mustang… on ilus. Ja suur.” Mees: “Mis sa räägid, see sinine on ju samasugune nagu tavaline Focus, ainult hobuseid rohkem. Neli inimest mahub ikka istuma.”

Ei õnnestunud sel mehel oma kaaslannat veenda. Naine jäi endale kindlaks. Ühtpidi kõrvaltvaatajana, teisalt asja sees oleva ajakirjanikuna jääb öelda, et õigus se’s loos on mõlemal – Mustang on muutunud üle maailma naiste ihaldatud sportautoks nr. 1; Focus RS võlub ära iga mehe, kes rooli istunud. Ja julged naised ka.
Loe edasi siit