Uue Picanto punane värv on väidetavalt pärit lepatriinudelt; samuti väidetakse PicantoLeaks'i vahendusel, et salaja skänniti biomeetriliselt üle 800 inimese näo, et luua nende põhjal Picanto “nägu”. Ja ideaalse musta värvi otsingud põhjustasid Islandi vulkaani Eyjafjallajökull purskamise. Kia Motors lükkab need lekitused ilmselgelt oma Facebooki ja Twitteri lehel tagasi

“See online-kampaania on osa uue Kia Picanto turunduskontseptsioonist. Autot esitletakse märtsis Genfi autonäitusel ning jõuab müügile Euroopas aasta keskel,“ sõnas Kia Motors Europe’i turunduse ja tooteplaneerimise asepresident Benny Oeyen. “See ebatavaline kampaania mängib irooniliselt infolekete kontseptsiooniga, mis on viimasel ajal suurt meediakära tekitanud. Kia on avatud ja nooruslik brand, millel on loov ja väljakutset esitav esindatus blogosfääris ja sotsiaalsetes võrgustikes.”

PicantoLeaks kampaania loojaks on Münchenis asuv digitaalse turunduse agentuur H2OMEDIA. Kampaanias osaleb kokku 11 riiki: Suurbritannia, Saksamaa, PRantsusmaa, Belgia, Hispaania, Slovakkia, Tšehhi, Holland, Poola, Austria ja Rootsi.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!