Peugeot toob turule võimsa 308 GTi
308 GTi kehastab oma ajastuga kooskõlas olevat sportlikkust, olles igapäevaste sõitude ajal praktiline ja mugav igasuguste pöörete juures, olemata samas liialt radikaalne ja osates pakkuda maksimaalseid sõiduelamusi. 308 GTi jääb samas keskkonnasõbralikuks, ühendades esmaklassilise sooritusvõime madala kütusekuluga (vaid 6,9 l/100 km ja CO2 159 g/km).
Kogu selle sportlikkuse keskmes asub uus 1,6-liitrine THP 200 hj Euro 5 mootor, mis on saadaval ka Peugeot RCZ’il. Enneolematu THP-tehnoloogia (Twin-Scroll turbo ja bensiini otsepritse) ja VTi (muutuv klapiajastus ja ajastatud sissepritse) ühendusega mootor on saadaval 6-käigulise manuaalkäigukastiga, pakkudes suurepäraseid näitajaid. Maksimumvõimsus on saadaval juba 5500 - 6800 pöörde juures, maksimaalne pöördemoment 275 Nm on saadaval vahemikus 1700 - 4500 p/min, kütusekulu ja heitgaaside CO2 sisaldus on optimaalne. 308 GTi kiirendab 0-100 km/h 7,7 sekundiga ning 80-120 km/h 6,7 sekunduga. Tänu Sound System tehnoloogiale on mootori hääl kiirendusel vägagi meeldiv, edastades ka salongi erinevaid mootorihelisid olenevalt kiirendusest.
308 GTi demonstreerib oma erinevusi peenelt ja pälvib sellega esteetidest klientide heakskiidu. 308 GTi erineb tavamudelist peamiselt sportlikemate pamprite, kroomitud topeltsummuti ning erinevate sisuelementide poolest (alumiiniumist pedaalid, jalatugi ja käigukangi nupp, läikivmust esipaneel…). Lisaks on 308 GTi-l tagaspoiler ning GTi-logo sõiduki külgedel ja tagaosas.
Peugeot on ära kasutanud kõiki oma kogemusi ja oskusi, et pakkuda maksimaalset sõiduelamust läbi suurepärase juhitavuse ja laitmatu stabiilsuse, tagades samas ka mugavuse igapäevasteks sõitudeks. 308 vedrustusel (MacPherson esivedrustus ja deformeeruva põiktalaga tagavedrustus) põhinevat 308 GTi vedrustust on selle mudeli eripärale vastavalt kohandatud. Standardvarustusse kuuluvad 18-tollised valuveljed 225/40 mõõtudega rehvidega. Kere on toodud 10 mm madalamale, millega kaasneb ka madalam raskuskese.
308 GTi rooli töö on äärmiselt täpne ja informatiivne. Elektrohüdraulilise roolivõimendi töö on seotud sõidukiirusega, rooli pööramise kiirusega ja roolivedeliku temperatuuriga. See võimaldab võimendust pidevalt korrigeerida ja lihtsustab manööverdamist madalal kiirusel. Standardvarustusse kuuluv ESP sisaldab dünaamilist stabiilsuskontrolli (CDS), elektroonilist pidurdusjõu jaoturit (REF) ja hädapidurdusvõimendit (AFU). Funktsioonid CDS, ASR (libisemisvastane süsteem) ja AFU saab korraga välja lülitada, et võimaldada nõudlikumal ja kogenumal kliendil oma auto võimalusi täiel määral nautida.
308 GTi kliendid saavad nautida sõidukit, mis on eksklusiivne ja sportlik, ent millel on olemas ka kõik 5-ukselisele 308 luukpärale edu taganud omadused :
- mugav salong tänu poolkõrgele konstruktsioonile, mis tagab valgusküllasuse, hea nähtavuse (kokku kuni 4,86 m2 klaaspinda) ja praktilisuse; mainimata ei saa jätta ka voolujoonelist ja elegantset armatuurlauda, kvaliteetset viimistlust ja suurepärast akustikat;
- maksimaalne turvalisus tänu kerekonstruktsioonile ja reisijate kinnitusvahenditele (maksimaalsed 5 tärni EuroNCAP testis).
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!