Ümberehitustööd teostab selleks spetsialiseerunud ettevõte Automobiles Dangel ning selle käigus tõstetakse sõiduki kliirens kuni 200 millimeetrini, lisatakse põhjakaitse, viskosiduriga nelikveosüsteem, lukustatav tagadiferentsiaal ning aeglusti. Vastavalt kliendi soovidele on võimalik tellida erinevaid kombinatsioone ja hulgaliselt lisavarustust.

„4x4 veoskeemiga sõidukid sobivad ettevõtetele, kelle jaoks on väikekaubiku või mahtuniversaali funktsionaalsus oluline tööülesannetes, mida tuleb tihti täita kehvades teeoludes – alates erinevatest hooldusfirmadest (elektri- ja sideliinide hooldus) kuni transpordifirmadeni (postiteenus, kullerid),“ rääkis Peugeot Eesti turundus- ja müügijuht Rasmus Tali. „Sõidukid sobivad ka erinevatele päästeteenistustele, kes peavad spetsiaalvarustust vedades sageli arvestama keeruliste teeoludega.“

Peugeot alustas koostööd Dangeliga juba 1980.aastal. Hetkel pakutakse nelikvedu mudelitele Partner, Expert ja Boxer ning kõrgendatud vedrustusega „Trek“ versiooni ka Bipper mudelile, pakkudes seega kaubaruumi valikut vahemikus 2,5 m3 kuni 15 m3. Nelikvedu pakutakse ka mitmele samade mudelite baasil toodetavatele mahtuniversaalidele (Parner Tepee ja Expert Tepee), mis on saadaval 5 kuni 9 kohalistena.

Soodsaima ümberehituse hinnaks on 3 250 eurot, mis garanteerib „Trek“ versioonil sõiduki kliirensiks 200 mm ning seeläbi ka parema läbitavuse kehvades teeoludes. Nelikveo ümberehituse hinnad algavad alates 8600 eurost.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!