• • Näeb hea välja, sõidab veel paremini ja on soovi korral saadaval ka seitsmekohalisena
  • • Köidab interjööriga, mis näib rahulikuma kujundusega konkurentide kõrval – nagu Škoda Kodiaq - pärinevat justkui ideeautolt
  • • Baashinnaks on Eestis 20 700 eurot, autod on esindustes alates maikuust

Seepärast pööras uus 5008 esimese põlvkonna kujundusele otsustavalt selja ning on edaspidi linnamaasturile sarnanevate liikurite laagris, kakeldes ostjate pärast, keda üritab enese embusesse meelitada ka Škoda Kodiaq. Viimasega rinnutsi minemiseks loovad head eeldused nii hea välimus kui ka seitsmekohaliste versioonide olemasolu.

Lisaks võlub 5008 ostjate meeli sõitjateruumiga, mis näib rahulikuma kujundusega konkurentide kõrval – nagu Škoda Kodiaq - pärinevat justkui ideeautolt. Peugeot’le omane väikese rooli ja kõrgemale tõstetud näidikupaneeliga kujunduslahendus töötab selles autos hästi ja tänu seadistatavale roolisambale ja muudetava kõrgusega juhiistmele – mis mõlemad baasvarustuses – peaks mugava sõiduasendi leidmine olema kõigil võimalik.

Uustulnukast avanev nähtavus on ettepoole hea, ent tahapoole tänu väikesele aknale kaunis kesine. Mõningast harjumist vajavad ka kiirushoidiku nupud, mis on rooli varju ära peidetud. Vanemaid kasutajaid võib pahuraks muuta aga kliimaseadme juhtimine, mis käib armatuurlauale paigutatud 8,0-tollise diagonaaliga puuteekraani vahendusel.