Opeli mudelivalikut täiendab sportlik ja stiilne neljaukseline sedaan
Selle uue neljaukselise sedaani, viieukselise luukpära, Sports Tourer universaali ja jõulise GTC kupeega on Opeli menukite seeria nüüd valmis.
Alates müügiletuleku algusest juunis saavad tarbijad uue Astra sedaani puhul esialgu valida seitsme mootori seast: neli bensiinimootorit (74 kW / 100 hj kuni 132 kW / 180 hj), millest kolme on võimalik kombineerida kuuekäigulise automaatkäigukastiga ning kolme diiselmootoriga (70 kW / 95 hj kuni 96 kW / 130 hj). Kahe käivitus-seiskamissüsteemi ja täiustatud tehnoloogiaga ülisäästliku Astra trepp-pära 1.7 CDTI ecoFLEX mudeli võimsused on 81 kW / 110 hj või 96 kW / 130 hj ja diiselkütuse kulu vaid 3,7 liitrit 100 kilomeetri kohta.
Samas on CO2 heitmetase vaid 99 g/km. Lisaks sellele ulatuslikule jõuseadmete valikule tuleb uue Astra neljaukselise mudeli puhul järgmise aasta alguses müügile Opeli uus väga ökonoomne, võimas ja täiustatud SIDI ECOTEC neljasilindriline 1,6-liitrise töömahu, turboülelaadimise ja sädesüütega otsesissepritsega bensiinimootori põlvkond.
Uuel Astra sedaanil (pikkus / laius / kõrgus: 4,658 / 1,814 / 1,476 mm) on teljevahe 2,685 mm ja avar salongiruum. Eraldi asuva pakiruumi mahutavus on 460 liitrit - 90 liitrit rohkem kui viieukselisel mudelil. Lastes 60 / 40 jaotusega tagapingi alla, saab pagasiruumi suurendada maksimumini kuni 1010 liitrini.
“Oma sportliku ja elegantse kujundusega elavdab uus Astra sedaan neljaukseliste väikeautode segmenti. Nagu kõik meie Astrad, on seegi mudel kavandatud Rüsselsheimi tehases ning pakub kõrgetasemelist tehnoloogiat ja üldtunnustatud kvaliteeti,” ütleb Opeli tegevjuht Karl-Friedrich Stracke.
“Uus Astra sedaan on tähtis osa meie tootevalikust ning mängib võtmerolli meie kasvustrateegias. See on stiilne, taskukohasem alternatiiv paljudele neljaukselistele sedaanidele keskklassi segmendis, seetõttu näeme me märkimisväärset vallutuspotentsiaali Lääne-Euroopas. See hakkab mängima juhtrolli ka turuosa reaalses kasvatamises peamistel turgudel, nagu Venemaa ja Türgi, kus on tugev tarbijate nõudlus eraldi pakiruumiga väikeautode järele,” lisab ta.