Zafira Tourer näitab oma uue LPG pakkumisega nii jõuülekannete kui ka salongi mitmekülgsust: vaheldusrikkuse meistri valikus on olemas kõik traditsionaalsed jõuseadmed. Opel on üks vähestest autotootjatest, kes pakub seitsmeistmeliste väikekaubikute segmendis mudeleid bensiini, diisli, CNG (Compressed Natural Gas - surumaagaas) ja LPG (Liquefied Petroleum Gas - veeldatud naftagaas) mootoriga otse tehasest. LPG režiimis kulutab Zafira Tourer’i 1,4 LPG Turbo ecoFLEX’i mootor 100 kilomeetri jooksul ainult 8,6 liitrit, mis on võrdne 139g/CO2-ga (bensiinirežiim: 6,7 l/100 km, 156 g/km CO2). LPG režiim on bensiinirežiimist umbes 40% odavam (võrdluseks on toodud keskmine kõrge oktaanarvuga bensiinihind 1,60 eurot ja LPG hinnaga 0,76 eurot). See aitab vähendada nii kulusid tanklas kui ka CO2 heitkoguseid. Zafira Tourer 1,4 Turbo LPG ecoFLEX’i algtaseme hind algab 24,010 eurost (hinnasoovitus koos käibemaksuga Balti riikidele).

Opel kasvatab Zafira Tourer LPG-ga oma LPG valikut üheksa mudelini. Variant täiendab juba olemasolevat laia kaubamärgivalikut, mille alla kuuluvad mitmed sõidukisarjad: Corsa (kolme- ja viieukseline), Meriva ja Astra (viieukseline ja Sports Tourer) ning Insignia (nelja-ja viieukseline sedaan ning Sports Tourer).

Täiendatud valik tänu LPG-le

1,4 l turbolaaduriga Zafira Tourer LPG mootor on optimeeritud vedelgaasi kasutamiseks. LPG variandi jaoks on Opel insenerid tugevdanud mootoriklappe ja klapipesa vahetükke ning optimeerinud mootori juhtseadet. LPG paagil on kasutuskõlblikku täitemahtu umbes 60 liitrit ja paak ise on täielikult auto põranda alla integreeritud nii, et säilib kogu kandevõime ja võimalus tellida Zafira Tourer-i "puhkeruumi istekohtade" süsteemi. Zafira Tourer suudab üheainsa paagitäie kütusega sõita maksimaalselt umbes 650 kilomeetrit; kui lisaks kasutatakse ka bensiinipaaki, siis võib sõita isegi umbes 1500 kilomeetrit.

Juht saab lihtsalt valida LPG ja bensiini režiimi vahel; automaatselt, kui LPG paak on tühi, või kasutades armatuurlaual olevat lülitit. Kui auto töötab LPG režiimis, on valgustatud LED-ekraan; kui auto on bensiini-režiimil, on tuli välja lülitatud. Kütusepaagi mõõtur on eriti kasutajasõbralik: nii LPG kui bensiinivarusid kuvatakse sama mõõturi näidikuga.

LPG süsteem paigaldatakse tehases: ruumirohke, turvaline ja garantiiga

LPG süsteemi otse tehases paigaldamisel on hilisemate moderniseerimise lahenduste ees mitmeid eeliseid. Näiteks sisaldab Opeli ohutuse kontrollnimekiri konkreetseid avariikatseid bensiinipaagi ja teiste kokkupõrkekindlates kohtades asetsevate ja täielikult sõiduki ohutusstruktuuriga integreeritud komponentide kohta.

Nii Zafira CNG kui ka LPG variandi bensiinipaagid on täielikult integreeritud põranda alla. See tagab avara ja takistusteta pagasiruumi. Kliendid võivad olla kindlad, et nende LPG sõiduk on juba tehases varustatud tipptasemel tehnoloogiaga – Opel kaubamärk pakub vastupidavust, tootja garantiid ja ülimat turvalisust.

Nagu kõik teisedki Opel LPG mudelid, on ka Zafira Tourer LPG kokku pandud Opel Special Vehicles GmbH (OSV) Rüsselsheimis asuva Opel tütarettevõte poolt, mis on spetsialiseerunud erisõidukite seeriatele ja modifikatsioonidele

LPG: keskkonnasõbralik, kulutulus ja üleilmselt kättesaadav

LPG vedu kogub populaarsust nii Saksamaal kui ka üle Euroopa. 2012 aasta alguses oli Saksamaal registreeritud üle 450 000 seda tüüpi sõiduki. See pole sugugi üllatav, sest tanklates maksab LPG umbes poole kõrge oktaanarvuga bensiini hinnast. Saksamaa ametiasutused annavad LPG kütusele fikseeritud maksusoodustust kuni aastani 2018. Aga eelised ei piirdu ainult autoomaniku majandusliku kasuga, LPG sõidukitega kaasnevad ka keskkonnakasud, kuna sõidukid tekitavad kuni 15% vähem süsinikoksiidi kui tavalise jõuülekandega autod. Saksamaal on LPG kütus saadaval umbes 6500 või 45% kõigist bensiinijaamades. Kogu Euroopas on neid bensiinijaamu rohkem kui 35 000.